ریخت و پاش کرمان موتور با فروش اقساطی 3 محصولش

اقتصاد 100- در طرح جدید فروش کرمان موتور سه محصول این شرکت صرفا به صورت اقساطی عرضه خواهند شد.

ریخت و پاش کرمان موتور با فروش اقساطی 3 محصولش

کی ام سی X5 نیز به عنوان یکی جدیدترین محصولات این شرکت با مدل ۱۴۰۳ عرضه می‌شود.

جزئیات فروش اقساطی کی ام سی X5 – نیمه دوم اسفند ۱۴۰۲​

در این طرح خودرو کی ام سی X5 با مبلغ پیش پرداخت ۸۰۰ میلیون تومان و با دو نوع شرایط پرداخت اقساط ۱۸ و ۲۴ ماهه عرضه می‌شود. لازم به ذکر است قیمت مصوب فعلی این خودرو ۱ میلیارد و ۳۴۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

رنگ‌های ارائه شده در این طرح فروش، سفید، مشکی و خاکستری طوسی روشن متالیک است. شایان ذکر است موعد تحویل این خودرو حداکثر ۹۰ روز کاری خواهد بود. همچنین سود مشارکت و انصراف در این طرح صفر درصد و جریمه تاخیر به‌صورت ماهیانه ۳ درصد در نظر گرفته شده است.

همچنین فروش اقساطی جک J4 کرمان موتور در اسفند 1402 آغاز شد. کرمان موتور سدان چینی جک جی 4 را به شکل اقساطی به بازار عرضه می‌کند.

شرکت کرمان موتور قصد دارد از روز یکشنبه ۲۰ اسفند تا روز پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ سدان چینی جک جی ۴ را به شکل اقساطی به متقاضیان عرضه کند.

کرمان موتور در این طرح سدان جک J4 را با قیمت مصوب ۷۷۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در مدل ۱۴۰۳ و رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری، طوسی روشن متالیک به فروش می‌رساند. متقاضیان می‌توانند این خودرو را با پیش‌پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان و اقساط ۱۸ ماهه و ۲۴ ماهه خریداری کنند. موعد تحویل این خودرو نیز ۹۰ روز اعلام شده است و نرخ تاخیر در تحویل خودرو نیز ۳ درصد ماهانه خواهد بود.

همچنین شرایط فروش اقساطی پیکاپ کی ام سی تی 8 در اسفند 1402 اعلام شد. کرمان موتور پیکاپ چینی KMC T8 را به شکل اقساطی در اسفند ماه به فروش می‌رساند.

شرکت کرمان موتور قصد دارد از روز دوشنبه ۲۰ اسفند تا روز پنجشنبه ۲۴ اسفند شاسی بلند چینی کی ام سی تی ۸ را به شکل اقساطی به بازار عرضه کند.

شرکت کرمان موتور در این طرح پیکاپ چینی کی ام سی تی ۸ را با قیمت مصوب ۱ میلیارد و ۶۶۵ میلیون تومان به فروش می‌رساند. متقاضیان می‌توانند این خودرو را با پیش‌پرداخت ۹۶۵ میلیون تومان با اقساط ۱۸ ماهه، ۲۴ ماهه و ۳۰ ماهه خریداری کنند. همچنین این خودرو در مدل ۱۴۰۳، رنگ‌های سفید، مشکی، قرمز، آبی زنگاری، نرخ تاخیر ماهانه ۳ درصد ماهیانه و موعد تحویل ۹۰ روز کاری به متقاضیان عرضه می‌شود.

فروش -خودرو-اسفند

فروش-خودورو-اسفند

اسفند-قیمت -خودورو

منبع:گسترش نیوز

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما