عیدانه ویژه/ رایگان سهامدار صندوق بورسی شوید / اولین بار برای تمام ایرانی ها

اقتصاد ۱۰۰ - تنها با ثبت کد ملی خود در صورتی که پیشتر در سامانه سجام ثبت نام کرده باشید می توانید صاحب صندوق درآمد ثابت ساحل آرام فیروزه شوید.

عیدانه ویژه/ رایگان سهامدار صندوق بورسی شوید / اولین بار برای تمام ایرانی ها

به گزارش سرویس بورس اقتصاد ۱۰۰، گروه مالی فیروزه برای حمایت از سهامداران خرد و افرادی که علاقه مند به سرمایه گذاری کم ریسک در بازار سرمایه هستند بخشی از صندوق درآمد ثابت ساحل آرام را رایگان به متقاضیان واگذار کند.

به گفته فاطمه سرکاری مدیر عامل سبدگردان فیروزه، این صندوق از نوع صدور و ابطالی با درآمد ثابت و با تقسیم سود ماهانه است که در اولین روز کاری بعد از پانزدهم هر ماه به حساب سرمایه‌گذاران واریز خواهد شد.

برای ثبت نام  و دریافت رایگان این صندوق کافی است از طریق لینک: https://in.firouzeh.com/sahel100 « صندوق ساحل آرام فیروزه »، کدملی خود را ثبت کنید، در صورتی که شما پیشتر در سامانه سجام ثبت نام کرده باشید به فاصله ۷۲ ساعت صاحب 10  واحد از صندوق ساحل آرامش فیروزه خواهید شد.

لازم به ذکر است صندوق ساحل سودی روزشمار و بالاتر از هر سپرده‌ بانکی را نصیب سرمایه‌گذاران خواهد کرد.

از دیگر مزایای قابل اشاره این صندوق حفظ اصل سرمایه شما و امکان نقدشوندگی بالای آن است.

به اذعان کارشناسان بازار بهترین روش سرمایه گذاری کم ریسک در شرایط ملتهب بازار سرمایه برای افرادی که تمایل دارند بازدهی بالاتر از سود بانکی داشته باشند صندوق های با درآمد ثابت هستند، که در این میان صندوق درآمد ثابت ساحل آرام فیروزه با ارایه یک جریان درآمدی ماهانه از مطمئن ترین گزینه ها محسوب می شود.

در توضیح میزان سود پرداختی صندوق، سرکاری گفت: سود سرمایه‌گذاری صندوق معادل  2.16 درصد ماهانه و در صورت سرمایه‌گذاری مجدد سود پرداختی صندوق، به سود ۲۹.2 موثر سالانه می‌رسد.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما