اظهارات تند سرمربی اسبق تیم ملی درباره وضعیت اقتصادی مردم!

اقتصاد 100 - سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال معتقد است ما بلدیم همیشه به تاریخ 2500 ساله خود بنازیم اما به اندازه برخی کشورها که عمرشان 200 سال هم نمی‌شود، پیشرفت نکرده‌ایم!

اظهارات تند سرمربی اسبق تیم ملی درباره وضعیت اقتصادی مردم!

گفتگو با محمد مایلی‌کهن را می توان تا هرجایی پیش برد، با او می توان از سیاست حرف زد، از اقتصاد گفت و به فوتبال رسید. او اهل نقش بازی کردن نیست، اساسا «آکتور» خوبی نیست! خود خودش است، در همان فرم همیشگی؛ منتقد و نترس با یک بغل دلواپسی و حرف تازه. مایلی‌کهن در آستانه بازی تیم ملی با روسیه در گفتگو با «اطلاعات آنلاین» برخی از مهمترین مسائل روز کشور و فوتبال را درمیان گذاشت و سال 1401 را در مجموع برای مردم سال خوبی ارزیابی نکرد و گفت: از ما که گذشته اما برای این مردم باید کاری کرد. برای من هم سال خوبی نبود. البته معتقدم همه چیز دست خودمان است و روزها و ماهها و سالها را ما هستیم که می‌سازیم.

وی افزود: مسئولان ما طی سالهای اخیر خوب کار نکردند و نتیجه اش شد مشکلات امروز. بنده بارها گفته ام که هیچ کشوری نمی تواند به تنهایی زندگی کند. حالا در انتهای سال روابط مان با عربستان خوب شده و امیدوارم همین روند ادامه پیدا کند. ما همیشه فقط بلدیم که به تاریخ 2500 ساله خود بنازیم اما به اندازه برخی کشورها که عمرشان 200، 300 سال می شود هم پیشرفت نکرده ایم!

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال در همین زمینه اضافه کرد: این روزها رابطه‌مان با عربستان خوب شده و قرار است با بحرین هم خوب شود. ما باید زودتر به این مسیر می‌رفتیم. وقتی عضو سازمان ملل هستیم دیگر نمی توانیم یک کشور دیگر که آن هم عضو همان سازمان است، قبول نداشته باشیم.

وی افزود: ما نباید به دنبال این باشیم که در دنیا تنها زندگی کنیم. بنده وقتی شرایط اقتصادی مردمی را می بینم که شب عید نمی توانند آجیل بخرند و سر سفره خود بگذارند اشکم در می آید ولی کاری از دستم ساخته نیست.

مایلی کهن با اشاره به برگزاری جام جهانی در قطر، افزود: همه دنیا دیدند که کشوری کوچک به اسم قطر چه جام جهانی باشکوهی را برگزار کرد. افرادی که آن کشور را می چرخانند از فکر دیگران استفاده کردند و آن بهشت را ساختند. ما دل مان می سوزد وقتی می بینیم آنها می توانند و ما نمی‌توانیم.

وی در همین زمینه درباره کی‌روش و عملکرد او در سال گذشته گفت: از «کی‌روشی‌پور» سوال بپرسید. ما هر چه فیلم بازی کرده‌ایم مردم دیده اند. دست مان برای مردم رو شده و همه فیلم‌هایمان هم اکران شده است. ایشان آمد و آن حماسه(!) را برابر انگلیس خلق کرد. تیم ملی با بنده به کره جنوبی 6 گل زد و ایشان هم آمد و آن 6 تا را تکرا کرد؛ منتهی برعکسش. می گفتند این مربی فوتبال ایران را مثل کف دستش می شناسد اما دیدیم که بعد از باخت در برابر انگلیس، در بازی دوم 5، 6 تغییر در تیم ایجاد کرد؛ یعنی اصلا فوتبال ما را نمی شناخت. درباره 9 دستیار خارجی اش و پول هایی که گرفتند و رفتند هم حرف نزنیم بهتر است. بدتر از همه اینکه رسانه ها بعد از جام جهانی یک خط از ایشان سوال نکردند و جواب نخواستند. البته ایشان هم جواب کسی را نمی دهد. همان رسانه هایی که پدر بنده را درآوردند!

مایلی‌کهن در خصوص انتخاب سرمربی جدید تیم ملی نیز به «اطلاعات آنلاین» گفت: اجازه بدهید بنده درباره سرمربی جدید حرفی نزنم. البته بنده همیشه موافق مربی ایرانی بوده‌ام اما یکی از مشکلات امروز ما در فوتبال ملی این است که کسی از کسی حساب نمی برد. شما در جام جهانی دیدید همان کی‌روشی که همه می‌گفتند بازیکنان از او حساب می برند چگونه رفتار کرد. بعد از گلزنی تیم ملی به ولز، کریم انصاریفرد داشت گردن کی روش را می شکست! مایلی‌کهن تاکید کرد: قرار نیست من جای سرمربی جدید تیم ملی را بگیرم و دنبال این حرف ها نیستم. تیم ملی کشورم را دوست دارم و برایش آرزوی موفقیت می کنم اما کار فوق العاده سختی پیش رو دارند.

وبگردی

ارسال نظر

 
.
باز