جنجال خیانت این زن به آقای بازیگر / بی شرمی تا کی ؟!

خیانت زن جذاب آقای بازیگر جنجالی شد.

جنجال خیانت این زن به آقای بازیگر / بی شرمی تا کی ؟!

پس از ادعا ونسا مارسیل مبنی بر تنهایی بزرگ کردن فرزندش با برایان گرین، این بازیگر به دفاع از خود و همسر سابقش، مگان فاکس پرداخته است.

جنجال برایان گرین و مادر فرزندش پس از صحبت‌ها ونسا درباره بزرگ کردن فرزندش آغاز شده است. ونسا در پاسخ به پرسش یکی از طرفداران مبنی بر سختی‌های بزرگ کردن یک فرزند پس از جدایی نوشت:

««ما در بزرگ کردن پسرمان به یکدیگر کمک نکرده و نمی‌کنیم. من پسرم را به تنهایی بزرگ کردم.» او همراه با این پاسخ تصویری از خود و کودکی کاسیوس، که اکنون 20 سال دارد، را به اشتراک گذاشت.

مگان فاکس

دفاع آقا بازیگر از همسر خیانتکارش!

برایان گرین بازیگر 49 ساله با بازنشر کردن این استوری نوشت: «من و مگان دوران بسیار سختی داشتیم تا کاسیوس کودکی خوبی را تجربه کند. ما تنها کسانی بودیم که او به عنوان حامی داشت زیرا مادرش هیچوقت در کنارش نبود.» او همچنین از دروغ‌ها مادر فرزندش ابراز خستگی کرد.

«نمی‌توانم بگویم که خواندن دروغ های مداوم از  زبان زنی که بیش از 50 سال سن دارد در رسانه های اجتماعی، چقدر خسته کننده است.»

برایان گرین که پدر 5 فرزند است در پایان نوشت: «ونسا هیچوقت کسی نبود که به حرف‌هایش عمل کند.» این اولین بار نیست که این زوج سابق مشکلات زندکی خصوصی خود را در صفحات مجازی به اشتراک می‌گذارند. در اکتبر سال گذشته برایان در پستی درباره ادعا حق حضانت ونسا به تندی صحبت کرده بود.

کاسیوس در سال 2002 به دنیا آمده است. مگان فاکس و برایان گرین ادر سال 2010 ازدواج کردند و در سال 2021 از یکدیگر جدا شدند. مگان فاکس پس از آشنایی با نامزد حال حاضرش، کولسن بیکر خواننده مشهور به ماشین گان کلی از برایان گرین طلاق گرفت.

منبع:وقت صبح

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما