اتفاق عجیب در بازار ارزهای دیجیتال / رشد دو هزار درصدی قیمت این رمزارز

اقتصاد 100-معمولاً کاربرانی که در حوزه کریپتو فعالیت دارند برای دریافت اطلاعات زنده‌ی بازار و شاخص‌های مربوط به آن نیاز به مراجعه به صرافی‌های دیجیتال دارند، چرا که این صرافی‌ها مجهز به APIهایی هستند که به کاربران اجازه دسترسی به فیدهای داده‌ی مطمئن را می‌دهند.

اتفاق عجیب در بازار ارزهای دیجیتال / رشد دو هزار درصدی قیمت این رمزارز

در مقابل، ارز تلور این امکان را به کاربران می‌دهد که از قراردادهای هوشمند روی اتریوم به همراه اوراکل‌های تلور استفاده کنند تا تمام داده‌های مورد نیازشان را در یک محل گرد آورند. اوراکل‌های تلور به عنوان یک منبع اطلاعاتی سریع و قابل استناد عمل می‌کنند که این امر به کاربران اجازه می‌دهد بدون نیاز به مراجعه به صرافی‌ها، به طور مستقیم به داده‌های بازار معتبر دسترسی پیدا کنند.

قراردادهای هوشمند در شبکه اتریوم به طور سنتی امکان دسترسی به داده‌های خارج از زنجیره را ندارند و محدود به اطلاعات درونی خود هستند. با این حال، تلور این محدودیت را برطرف ساخته و به قراردادهای هوشمند این امکان را می‌دهد تا به مخازن داده‌ی تأیید و تضمین شده توسط مشارکت کنندگان در شبکه دسترسی پیدا کنند. به این ترتیب، اوراکل‌های تلور یک اکوسیستمی را پدید می‌آورند که در آن کاربران می‌توانند بدون واسطه به اطلاعات مورد نیاز برای برنامه‌های غیرمترکز دیفای که روی اتریوم میزبانی می‌شوند دست یابند.

تلور (TRB)، ارز دیجیتال بومی Tellor Tributes، به روند صعودی غیرقابل توقف خود ادامه داده و از مرز ۲۴۰ دلار گذشته است.

در حال حاضر TRB با قیمت ۲۴۵.۱۱ دلار معامله می‌شود که یک رشد ۲۱۵ درصدی در ۳۰ روز گذشته را نشان می‌دهد. همچنین ارزش بازار و حجم معاملات ۲۴ ساعته تلور به ترتیب ۶۲۰ میلیون و ۱۵۰ میلیون دلار است.

از سوی دیگر، تجزیه و تحلیل شبکه تلور نکات جالبی را به همراه دارد. تقریباً ۱.۷ میلیون از مجموع ۲.۵ میلیون توکن TRB در گردش در حال حاضر در صرافی‌ها نگهداری می‌شود.

قابل ذکر است که گروهی متشکل از ۲۰ سرمایه‌گذار بزرگ وجود دارند که ۶۶۰ هزار توکن TRB، یعنی حدود ۹۵ درصد از عرضه در گردش این ارز دیجیتال، را در اختیار دارند. جالب توجه است که در زمان انباشت قابل توجه توکن‌های TRB توسط نهنگ‌ها در ماه آگوست و سپتامبر، قیمت هر تلور ۱۵ دلار بود.

از آن وقت، ارزش هر TRB بیش از ۱۵ برابر شده و سود قابل توجهی را برای سرمایه‌گذاران خود به ارمغان آورده است. البته واریزهای اخیر تلور توسط نهنگ‌ها به صرافی‌ها، نشان می‌دهد که ممکن است یک رویکرد پامپ و دامپ در انتظار TRB باشد. علاوه بر این، برخی از تحلیل‌گران مانند Cilinix Crypto به احتمال دستکاری بازار در افزایش ۱۰ برابری قیمت TRB، از ۱۴ به ۱۴۰ دلار، اشاره کرده‌اند.

در مقابل، یک معامله‌گر بازار رمزارزها به نام فینیکس ICF، جنبه مثبتی را عنوان نمود و با اشاره به یک سطح حمایتی قیمتی محکم در ۱۴۵ دلار، درباره رشد ۱۶ درصدی اخیر TRB به بحث پرداخت و دو پیش‌بینی از مسیر آتی تلور ارائه کرد.

tellor-tributes-trb-price-hits-new-ath-amid-whale-action-2000-rally-in-2023

پیش‌بینی اول فینیکس ICF حاکی از اصلاح تلور به سطح قیمتی ۱۴۵ دلار است. به گفته وی، سطح قیمتی ۱۴۵ دلار یک سطح جذاب برای ورود به بازار برای سرمایه‌گذاران تلقی می‌شود.

پیش‌بینی دوم او این است که رشد TRB ادامه می‌یابد که ناشی از ساختار مثبت بازار است و البته در این پیش‌بینی، هدف قیمتی خاصی برای تلور وجود ندارد.

منبع:گسترش نیوز

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما