اختصاصی اقتصاد100/عضو کمیسیون عمران مجلس

پیش برد پروژه های عمرانی با متخصصین داخلی اهمیت دارد

اقتصاد 100-عضو کمیسیون عمران مجلس اعلام کرد که برای پیش برد پروژه های عمرانی کشور باید از ظرفیت متخصصان داخلی بهره مند شد.

پیش برد پروژه های عمرانی با متخصصین داخلی اهمیت دارد

محمد سرگزی نماینده مردم زابل درخصوص ورود چینی ها به صنعت ساختمان کشور به اقتصاد 100 گفت: در ابتدا باید از ظرفیت متخصصان داخلی در حوزه تامین نیازمندی های کشور به خصوص صنعت ساختمان بهره ببریم.

وی افزود: درشرایطی که ظرفیت های لازم در کشور وجود دارد باید حمایت مقتضی وجود داشته باشد.زمانی شاید کمبود متخصص و یا لوازم دیده شود ،دراین موقعیت است که می توانیم از ظرفیت های خارجی بهره ببریم.

عضو کمیسیون عمران مجلس در خصوص سرمایه گذاری و استفاده ازظرفیت های خارجی در کشور تصریح کرد: در قانون اساسی بر این امراشاره شده اما این پیش بینی نباید به صورتی باشد که توان و ظرفیت داخلی کنار گذاشته شود.

وی در پاسخ به این سوال که دولت قصد ساخت یک میلیون واحد مسکونی را در هر سال دارد، آیا ورود چینی ها به این حوزه می تواند موثر باشد افزود:می تواند موثر باشد اما در شرایطی که در داخل کشور کمبود نیروی متخصص داشته باشیم و یا منابع داخلی نداشته باشیم.این ایراد وجود دارد که چون نمی توانیم از متخصصان خود حمایت کنیم ، راحت ترین کار را انتخاب کردیم .

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما