پیش بینی بورس هفته چهارم مردادماه (اینفوگرافیک)

اقتصاد ۱۰۰- بازار سهام اگرچه در سومین هفته مرداد، شاهد رشد نسبی برخی شاخص‌ها بود اما با معاملاتی کم‌رمق به کار خود پایان داد و نتوانست از محدوده رکودی خارج شود. آیا بورس قرار است در هفته پیش رو نیز همین مسیر را طی کند و مرداد 1402 را در وضعیت رکودی به پایان برساند؟

پیش بینی بورس هفته چهارم مردادماه (اینفوگرافیک)

از همان روزی که برخی سهامداران بزرگ با استفاده از رانت اطلاعاتی، پشت بازار سهام را خالی کردند و به این ترتیب ریزش سهمگین 17 اردیبهشت‌ را رقم زدند، تا کنون بازار سهام نتوانسته خود را بازیابد و قد راست کند. به نحوی که ارزش معاملات خرد بازار سهام در برخی روزها حتی تا چهار هزار میلیارد تومان نیز پایین آمده و حجم معاملات خرد نیز به محدود 6 میلیارد برگه سهم تقلیل یافته است.

حتی رشد قیمت دلار در برخی روزهای هفته‌های گذشته نیز شارژی قوی برای بازار سهام نبود و بورس تهران واکنش چندان مثبتی به آن نداشت. اما آیا قرار است در هفته پیش رو هم بازار سهام همین رفتار را ادامه دهد و در محدوده رکودی باقی بماند؟ کدام سهم‌ها در هفته چهارم مردادماه مورد توجه معامله‌گران خواهند بود؟ کارشناسان بازار سرمایه در نظرسنجی هفتگی تجارت‌نیوز به این سوال‌ها پاسخ داده‌اند که در اینفوگرافیک زیر قابل مشاهده است.

پیش بینی بورس هفته چهارم مردادماه

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما