تحلیل عضو فراکسیون زنان مجلس از ناکارآمدی دولت

ریشه گرانی در حذف ارز ترجیحی و عدم توزیع کالا برگ الکترونیکی است

اقتصاد 100-عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت:گره کور مشکلات اقتصادی فعلی کشور، بی تدبیری، ناتوانی و ضعف مدیرانی است که در راس کار قرار دارند ومشکلات را می بینند.

ریشه گرانی در حذف ارز ترجیحی و عدم توزیع کالا برگ الکترونیکی است

شیوا قاسمی پور نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس در خصوص حل نشدن مشکلات معیشتی مردم افزود: کشور ما به بن بست نرسیده و خیلی از مسایلی که امروز با آن درگیر هستیم با یک مدیریت کارآمد قابل کنترل است،فقط  باید به مدیران کشور بگوییم به خودتان بیایید چون اگر این اتفاق رخ ندهد باید از خودتان بترسید.

عضو فراکسیون زنان مجلس با بیان اینکه دولت و دستگاه هایی اجرایی مقصر وضع موجود هستند تاکید کرد: درهمان سالی که مجلس یازدهم تشکیل شد رهبر معظم انقلاب اولویت های اساسی کشور را  اقتصاد وفرهنگ اعلام کردند تا کار اصولی برای حل این مشکلات صورت گیرد.

وی در پاسخ به اینکه دولت با وجود حذف ارز ترجیحی اقدام به توزیع کالا برگ الکترونیکی مصوب مجلس نکرده است گفت: به عنوان نماینده مجلس و عضوی از اعضای قوه مقننه می گویم اقدامات لازم انجام شد ولی الان مسئولین اجرایی باید پای کار بیایند و چنانچه مشکلات قانونی ونظارتی دارند اعلام کنند تا مجلس به آنها کمک نماید چون کار اجرایی برعهده مجلس نیست.

نماینده مردم مریوان و سروآباد افزود:‌تا به حال وضع از این بدتر نداشتیم بنابراین ضروری است  همه پای کار بیایند و هرکس به درستی وظایفش را انجام دهد تا مشکلات کشور قابل حل شود.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما