تاثیر جالب کرونا بر مشاغل خانگی / رونق کسب و کارهای خانگی با فروش اینترنتی

اقتصاد 100 - مریم شاولی بیک از رونق مشاغل خانگی در دوران کرونا و همچنین سود بالای فروش اینترنتی برای کسب و کارهای خانگی می گوید.

تاثیر جالب کرونا بر مشاغل خانگی / رونق کسب و کارهای خانگی با فروش اینترنتی

مریم شاولی بیک که در زمینه دوخت عروسک‌های نمدی در ورامین فعالیت می‌کند گفت: حدود شش سال است عروسک‌های نمدی میدوزم در چند سالی که کرونا آمد و مردم خانه‌نشین شدند مشاغل خانگی پیشرفت زیادی داشت. من دو سه سال قبل از کرونا کارم را شروع کرده بودم اما وقتی کار اینترنتی بیشتر شد و رونق گرفت کسب و کار من هم رونق خیلی بهتری پیدا کرد.

شاولی بیک در پاسخ به این سوال که تسهیلاتی که قرار است به مشاغل خانگی تعلق بگیرد چقدر از مشکلات مشاغل خانگی را رفع می‌کند و چه تسهیلاتی باید باشد تا بخش عمده‌ای از مشکلات شما حل شود؟ گفت: بهترین تسهیلات، حمایت مالی است. بسیاری اوقات که می‌خواهم مواد اولیه مثل نمد تهیه کنم، هر روز با قیمت جدید و بیشتری مواجه می‌شوم و مجبورم کارهایی که می‌فروشم را گران‌تر کنم. اگر از لحاظ مالی تامین باشم می‌توانم مقدار زیادی از وسایل اولیه را بگیرم تا تغییر قیمت وسایل که در بازار است روی کارم اثر نگذارد.

وی درباره مشاغل خانگی که روی بورس هستند گفت: از آنجا که مردم ما بسیار تجملاتی شده‌اند، هر کاری که در راستای سبک زندگی تجملاتی باشد رونق بهتری دارد و مشاغلی که به این سمت میروند سود بهتری دارند؛ مثلا اگر یک جشن تولد باشد خانواده‌ها برای تهیه لوازم جشن هزینه‌های خوبی می‎‌پردازند.

متن کامل را اینجا بخوانید

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما