مایکروسافت زمان برگزاری شوکیس ایکس باکس را اعلام کرد

اقتصاد ۱۰۰ -شرکت «مایکروسافت» (Microsoft) از ساعت دقیق برگزاری «شوکیس ایکس باکس» (Xbox Games Showcase) رونمایی کرد.

مایکروسافت زمان برگزاری شوکیس ایکس باکس را اعلام کرد

به گزارش گروه دانش و فناوری، شرکت «مایکروسافت» به‌تازگی از زمان آغاز Xbox Games Showcase در تابستان امسال رونمایی کرده است. این شرکت اعلام کرده بود این رویداد در روز یک‌شنبه 11 ژوئن (21 خرداد) برگزار خواهد شد. اکنون مشخص شده ساعت دقیق برگزاری آن ساعت 20:30 به وقت ایران است. هنوز مشخص نیست که مدت زمان Xbox Games Showcase چقدر خواهد بود. اما اعلام شده که پس از پایان این رویداد، کاربران شاهد رویداد «دایرکت استارفیلد» (Starfield Direct) خواهند بود که در آن به طور مفصل به نمایش این بازی می‌پردازد.

تاریخ برگزاری شوکیس ایکس باکس

 

این رویداد در پلتفرم‌هایی مانند «یوتیوب» (Youtube)، «فیس‌بوک» (Facebook) و «توییچ» (Twitch) قابل تماشا خواهد بود و از 30 زبان در کنار زبان اشاره انگلیسی و بریتانیایی و توضیحات صوتی انگلیسی پشتیبانی خواهد کرد. شرکت Microsoft تایید کرد نسخه کامل Xbox Games Showcase در ساعت 20:30 در روز 13 ژوئن (23 خرداد) به صورت پخش می‌شود. این مراسم شامل مصاحبه‌های باجزئیات با تمرکز بر اخبار از شوکیس اصلی درکنار به‌روزرسانی‌ها از شرکای ترد-پارتی خواهد بود.

شوکیس ایکس‌ باکس تنها مراسم تابستانه صنعت گیمینگ نخواهد بود. به دنبال کنسل‌شدن برگزاری مراسم E3 2023، شرکت‌های بزرگ این صنعت تصمیم گرفتند رویدادهای مستقل و جداگانه‌ خود را برای طرفداران برگزار کنند. شایان ذکر است رویدادهایی نظیر Geoff Keighley’s Summer Game Fest یا IGN’s own Summer of Gaming هم در تابستان میزبان علاقه‌مندان به بازی‌های کامپیوتری خواهند بود.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : برای خرید طلا چند انتخاب دارید؛ خرید زیورآلات طلا مانند النگو، گردنبند و...، خرید سکه، خرید…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز