صنعت لوازم خانگی جایی بین 500 شرکت برتر ایران دارد؟

اقتصاد100- سازمان مدیریت صنعتی رتبه بندی سال 1401 شرکتهای برتر ایران (براساس اطلاعات سال مالی 1400) را برای بیست و پنجمین سال متوالی تهیه کرد که بر این اساس تنها دو شرکت ماد ایران در رتبه 255 و شرکت طراحی و صنعتی لوازم خانگی پارس زر آسیا در رتبه 300 از نظر فروش/ درآمد در بین 500 شرکت ارزیابی شده قرار گرفتند.

صنعت لوازم خانگی جایی بین 500 شرکت برتر ایران دارد؟

به گزارش گروه لوازم خانگی اقتصاد100، این فهرست با الهام از رسالت این سازمان با فراهم کردن آمار و اطلاعات شفاف و مفید در مورد بنگاه‌های اقتصادی کشور، فضای روشنتری از کسب و کار اقتصادی کشور ارایه می‌دهد و به مدیران، سیاستگذاران و پژوهشگران، یاری می‌رساند تا شناخت و درک دقیقتری از مقیاس، ساختار مالی و اقتصادی صنایع و بنگاههای اقتصادی بزرگ کشور بیابند.پس از گزینش و رتبه بندی شرکت‌ها بر اساس شاخص "میزان فروش"، این شرکتها براساس میزان فروش به دسته های صدتایی تقسیم می شوند و شرکت‌های هر دسته براساس 32 شاخص دیگر مقایسه و رتبه بندی می‌شوند. به این نحو، شرکتهایی با هم مقایسه می شوند که از نظر اندازه تا حدودی به هم نزدیک هستند. در مجموع ، شرکت های مورد ارزیابی، براساس 33 شاخص، رتبه بندی می شوند.

بر این اساس، شرکت ماد ایران در رتبه 255 و شرکت طراحی و صنعتی لوازم خانگی پارس زر آسیا در رتبه 300 از نظر فروش/ درآمد در بین 500 شرکت ارزیابی شده قرار گرفتند.همچنین شرکت پارس شعاع توس در گروه لوازم خانگی و الکتریکی، حائز رتبه 21 در بین شرکت های برتر از نظر شاخص بهره وری کل عوامل شد.

** شرکت های برتر از نظر رتبه فروش در صنعت

بر پایه این گزارش، از نظر شاخص «رتبه فروش در صنعت» نیز در گروه لوازم خانگی و الکتریکی شرکت سرمایه گذاری پارس توشه مقام نخست را به خود اختصاص داد.پس از آن شرکت حائر تهران و شرکت صنعتی پارس خزر در ربته های دوم و سوم قرار گرفتندبر اساس این رتبه بندی، شرکت برفاب در جایگاه چهارم، ماد ایران در رتبه پنجم، پارس شعاع توس رتبه ششم، پارس زر آسیا رتبه هفتم، شرکت لامپ پارس شهاب در رتبه هشتم و کارخانجات پارس الکتریک در جایگاه نهم قرار گرفتند.

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما