سرهنگ کاکاوند، رئیس بسیج اصناف تهران:

رابطه مستقیم بین مسئولان مالیاتی با مودیان

اقتصاد100- رئیس بسیج اصناف تهران با اشاره به راه اندازی میز خدمت سازمان امور مالیاتی گفت: مهمترین هدف از تشکیل این میز خدمت ایجاد ارتباط مستقیم میان مسئولان سازمان امور مالیاتی با مودیان صنفی است.

 رابطه مستقیم بین مسئولان مالیاتی با مودیان

به گزارش گروه کسب و کار؛ سرهنگ نعمت کاکاوند، رئیس بسیج اصناف تهران گفت: اصناف چالش ها و مشکلات عدیده ای با مراکز مختلف دولتی از جمله سازمان امور مالیاتی دارد که در راستای تسهیل و سرعت بخشی به حل و فصل مشکلات مالیاتی آنها موضوع تشکیل میز خدمت سازمان امور مالیاتی عنوان گردید.

رئیس بسیج اصناف تهران بیان کرد: با هماهنگی و مشارکت حوزه مقاومت بسیج سازمان امور مالیاتی و مسئولان سازمان امور مالیاتی، اتاق اصناف و بسیج اصناف کار شروع و مقرر شد در اولین گام جلساتی در اتحادیه های صنفی با حضور مسئولان سازمان امور صنفی برگزار شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه در این رابطه تاکنون سه میز خدمت سازمان امور مالیاتی جهت رفع مشکلات مالیاتی کسبه فروشندگان آهن، وسایل ایمنی و فروشندگان پوشاک تهران در اتحادیه های صنفی مربوطه و مسجد امام بازار تهران تشکیل شد که مهمترین بازخورد آن ارتباط مستقیم و رو در روی مسئولان سازمان امور مالیاتی با مودیان صنفی بود که هم به لحاظ روانی نتیجه بخش بود و هم مسلما آثار بسیار مثبتی به همراه داشت که از جمله آنها می توان به رفع مسائل مرتبط اشاره کرد. بخشودگی جرایم مالیاتی، تقسیط در پرداخت مالیات ها و... از دیگر دستاوردهای این جلسات محسوب می شود.

سرهنگ کاکاوند در خصوص نحوه برگزاری این جلسات اظهار داشت: قرار است این جلسات با حضور مدیران کل ادارات مالیاتی مراکز تهران، معاونان، روسای ادارات و مسئولان مالیاتی در اتحادیه های صنفی برگزار شود و مودیان صنفی به صورت مستقیم مسائل و مشکلات مالیاتی خود را عنوان کنند؛ در این میان مودیان و کسبه باید توجه داشته باشند که باید مدارک و مستندات لازم را به همراه داشته باشند تا برای بررسی در اختیار مسئولان قرار گیرد؛ ضمن اینکه مقرر شده ظرف دو سه روز موارد عنوان شده در سازمان بررسی و نتایج اعلام شود.

رئیس بسیج اصناف تهران تاکید کرد: هدف اصلی طرح مذکور ایجاد ارتباط نزدیک و بدون واسطه مودیان و اعضای صنفی با مسئولان مرتبط مالیاتی در راستای تسهیل و تسریع رسیدگی به مشکلات مالیاتی صنوف است که امیدواریم با تعداد بیشتر جلساتی که برگزار می شود به الگوی بهتر و کاراتری دست یابیم.

سرهنگ کاکاوند در پایان اظهار داشت: از تمامی اتحادیه های صنفی درخواست می شود برای دستیابی به نتایج بهتر از تشکیل این جلسات اولا با تعیین اولویت‎های لازم، اعضایی به جلسه دعوت شوند که مشکل مالیاتی داشته باشند ثانیا با طرح مشکل و قبل از برگزاری جلسه آن را به ما انتقال بدهند تا بتوانیم با هماهنگی بیشتر سریع تر نتیجه بگیریم. لازم به یادآوری است اتحادیه های مربوطه یا مدیران و مسئولان راسته بازارها باید موضوع را به مسئولان ذیربط در اتاق اصناف تهران (جناب آقای رستگار) به صورت کتبی اعلام کنند تا در نوبت قرار گیرند.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما