سیگنال مثبت از دورخیز قیمتی بیت کوین

شاهد هستیم که طی 24 ساعت گذشته ارزش بازار حدود 0.2 درصد افزایش یافته است. در واقع، سودهای جزئی مرتبط با بیت کوین و اتریوم بوده که فعالیت خرید کوتاه مدت را به خود جلب کرده اند.

سیگنال مثبت از دورخیز قیمتی بیت کوین

به گزارش سرویس پول و سرمایه اقتصاد 100- بازار ارزهای دیجیتال پس از ناکامی در افزایش رشد ناشی از اخبار مثبت اقتصاد کلان، وارد مرحله تثبیت شده و ادغام دارایی های پیشرو مانند بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) به مناطقی که اکنون آشنا هستند کاهش یافته است.

در مجموع، ارزش بازار جهانی کریپتو به 812.53 میلیارد دلار می رسد و همچنان با سقف 1 تریلیون دلاری گذشته فاصله دارد. در همین رابطه شاهد هستیم که طی 24 ساعت گذشته ارزش بازار حدود 0.2 درصد افزایش یافته است. در واقع، سودهای جزئی مرتبط با بیت کوین و اتریوم بوده که فعالیت خرید کوتاه مدت را به خود جلب کرده اند. در این راستا، بیت کوین با ارزش بازار 324.95 میلیون دلار، 40 درصد تسلط بر بازار کلی ارزهای دیجیتال جهانی را به دست آورده است. همین روند در اتریوم نیز تکرار می شود؛ به طوریکه  دارایی های مالی غیرمتمرکز (DeFi) سهمی 18.3 درصدی را به خود اختصاص داده است که بیانگر ارزش بازار 148.94 میلیون دلاری است.

حتی زمانی که بازار همچنان اثرات فروپاشی صرافی رمزارز FTX را احساس می کند، فشار خرید کاهش می‌یابد. به عنوان مثال، پلتفرم معاملات ارزهای دیجیتال، Auros Global فاش کرد که برای بازسازی بدهی معوق به وام دهندگان، یک "انحلال موقت" اعطا شده است. این پلتفرم در پی سرایت FTX با مشکل مواجه شد.

علاوه بر این، صرافی ارزهای دیجیتال Coinbase گزارشی منتشر کرد که در آن چشم‌انداز بازار برای سال 2023 را برجسته می‌کرد. این گزارش پیش‌بینی می‌کرد که بازار از زمستان رایج کریپتو خارج شده و سرمایه‌گذاران نهادی را جذب کند. با انتشار این گزارش، این پلتفرم به دلیل حذف پروژه های رمزنگاری مانند کاردانو- آدا مورد انتقاد قرار گرفت.

در همین حال، با توجه به اینکه این دو دارایی به عنوان دیکته کننده حرکت عمومی قیمت شناخته می شوند، تمرکز بر مسیر قیمت بیت کوین و اتریوم باقی می ماند.

تجزیه و تحلیل قیمت بیت کوین

به گزارش فاین بولد، بیت کوین روز چهارشنبه با قیمت 16,853 دلار و با سود جزئی 0.1 درصدی معامله شد. این در حالی است که نمودار هفتگی زیانی حدود 6 درصدی را نشان می‌دهد. با این حال بر اساس حرکت اخیر بیت‌کوین، تحلیل‌گران معتقدند که بیت کوین هنوز موانع عمده‌ای برای افزایش قیمت دوباره دارد.

تجزیه تحلیل اتریوم

گفتنی است روز چهارشنبه بیت کوین با قیمت 1213 دلار معامله شده و از لحاظ ارزش بازار تقریباً 9 درصد اصلاح شده است. به گفته کارشناسان تحلیل تکنیکال اتریوم به طور قابل توجهی نزولی باقی مانده است.

اما در مجموع با وجود تجمیع بازار، سرمایه گذاران روی نتایج مثبت برای آینده لحظه شماری می‌کنند. به عنوان مثال، نهنگ‌های زیپل به طور فزاینده‌ای در حال جمع‌آوری توکن هستند زیرا جامعه منتظر نتیجه پرونده کمیسیون بورس اوراق بهادار (SEC) با ریپل است.

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما