خط و نشان جدید آمریکا برای ارزهای دیجیتال

در نامه کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا آمده است: ورشکستگی‌های اخیر و مشکلات مالی در میان فعالان رمزارز، باعث اختلال گسترده در این بازارها شده است.

خط و نشان جدید آمریکا برای ارزهای دیجیتال

به گزارش خبرنگار پول و سرمایه اقتصاد 100- کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده به شرکت های سهامی عام هشدار داد تا آسیب های ارزهای دیجیتال را افشا کنند. این کمیسیون در نامه هایی به شرکت ها لزوم افشای هرگونه تاثیرات احتمالی ناشی از آشفتگی در بازار کریپتوکارنسی را مورد تاکید قرار داده است. در این نامه که اخیراً منتشر شده، آمده است:  ورشکستگی‌های اخیر و مشکلات مالی در میان فعالان رمزارز، باعث اختلال گسترده در این بازارها شده است.

در واقع سیگنال های منفی پیرامون این اعتماد طی چند هفته گذشته عمیق تر شد؛ زیرا این نگرانی وجود داشت که شرکت تجارت ارزهای دیجیتال جنسیس گلوبال تریدینگ، که متعلق به شرکت مادر Grayscale، است، ممکن است ورشکست شود.

در همین رابطه بر اساس آمارهای منتشر شده، سهام بزرگترین صندوق بیت‌کوین جهان، GBTC، روز پنج‌شنبه به نرخ تخفیف ۴۷.۳ درصدی رسید. از سوی دیگر شرکت تجاری Amber Group  از قرارداد 25 میلیون دلاری خود با باشگاه چلسی صرف نظر کرده و کارکنان خود را اخراج کرد. بر اساس گزارش بلومبرگ، گروه آمبر که توسط تیماسک و سکویا کپیتال حمایت می شود، قرارداد حمایت مالی خود را با این باشگاه فوتبال فسخ می کند. این شرکت همچنین حدود 300 کارمند را اخراج می کند تا نیروی کار خود را به کمتر از 400 نفر کاهش دهد.  این در حالی است که در یک مقطع، گروه آمبر بیش از 1100 نفر را استخدام کرد.

این اظهارات در حالی مطرح می شود که تحلیل گران معتقدند: دامنه نوسانات در بازار ارزهای دیجیتال احتمالاً در سال آینده میلادی به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. چرا که رویدادهای ریسک پذیر اصلی در حال کاهش است.

انتهای پیام/

 

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما