ایلان ماسک افشا کرد

رسوایی صرافیFTX تمامی ندارد/ کمک یک میلیارد دلاری به دموکرات‌ها

رسوایی صرافیFTX تمامی ندارد و کمک یک میلیارد دلاری به دموکرات‌ها موضوع جدیدی است که برملا شده است، ایلان ماسک ثروتمندترین فرد کره زمین نیز این موضوع را تایید کرده و گفته است: بانکمن- فرید بیش از یک میلیارد دلار به نامزدهای حزب دموکرات کمک مالی کرده است.

رسوایی صرافیFTX  تمامی ندارد/ کمک یک میلیارد دلاری به دموکرات‌ها

به گزارش خبرنگار پول و سرمایه اقتصاد 100- رسوایی صرافیFTX گویا تمامی ندارد؛ زیرا تلاش‌های رسانه‌های جریان اصلی برای خنثی کردن اثر کلاهبرداری بانکمن- فرید به عنوان مدیرعامل FTX روی معامله‌گران و فعالان صنعت کریپتوکارنسی تاثیر مطلوبی نداشته است.

در واقع پس از سوء استفاده و ورشکستگی FTX  هنوز بازار رمزارزها از شوک حاصل بر این رسوایی رها نشده است. از سوی دیگر روز به روز به ابعاد جدید فعالیت های بانکمن- فرید نیز اضافه می‌شود به طوریکه اخیرا، ویل مانیدیس، مدیر عامل ScienceIO، خاطرنشان کرد که بانکمن- فرید گویا برای کلاهبرداری 10 میلیارد دلاری در حدود 40 میلیون دلار به افرادی رشوه پرداخت کرده است. وی همچنین می افزاید:  این فقط عددی است که به طور عمومی فاش شده است. حمایت واقعی او از انتخابات دموکرات ها احتمالاً بیش از یک میلیارد دلار است.

ایلان ماسک ثروتمندترین فرد کره زمین نیز این موضوع را تایید کرده و گفته است: بانکمن- فرید بیش از یک میلیارد دلار به نامزدهای حزب دموکرات کمک مالی کرده است. به گفته ماسک، حمایت واقعی بانکمن-فرید از انتخابات دموکرات ها احتمالاً بیش از یک میلیارد دلار است. وی سپس نوشته است:  پول یک جایی رفت، پس کجا رفت؟»

در همین رابطه ماکسین واترز رئیس کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان ایالات متحده و پاتریک مک هنری عضو ارشد جمهوری خواه، از بانکمن- فرید درخواست کرده اند تا در جلسه تحقیقاتی که برای 13 دسامبر برنامه ریزی شده است، حاضر شود.

بنا بر گزارشی که کوین تلگراف منتشر کرده است: برخی از مدیران صرافی‌های دیجیتال مانند رایان وایات مدیرعامل پولیگون به واترز گفته است که بانکمن- فرید یک جنایتکار است. در واقع جامعه فعالان کریپتوکارنسی از توجه و پوشش رسانه‌هایی که سعی در مبرا کردن بانکمن-فرید دارند به شدت انتقاد دارند. آخرین واکنش منفی نیز مربوط به مصاحبه‌ای بود که نیویورک تایمز از بانکمن – فرید کرده است. وی در تور مصاحبه‌های خود با خبرگزاری و رسانه‌های مختلف خود را به عنوان یک قربانی به تصویر می‌کشد. امری که به قول برخی از فعالان بازار رمزارز بسیار مصنوعی و غیر معتبر است.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما