ژست زیبای نیوشا ضیغمی با ساعت رنگی اش در سفر به شیراز

طلا و جواهر اقتصاد 100: نیوشا ضیغمی هنرپیشه زن ایرانی چند سالی است که با آرش پولادخان تاجر نقره ازدواج کرده است.

ژست زیبای نیوشا ضیغمی با ساعت رنگی اش در سفر به شیراز

 ثمره این ازدواج یک فرزند دختر به نام لنا می باشد. از آثار هنری ایشان می توان به بازی در سریال در چشم باد، فیلم سینمایی گشت ارشاد و دختر شاه پریون اشاره کرد. 

زندگی هنری نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی متولد ۱۸ تیر ماه ۱۳۵۹ در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی است. مرحوم پدرش محسن ضیغمی دبیر بازنشسته بود و مادرش فهیمه رستم پور کارمند بازنشسته است خانواده نیوشا ضیغمی ۴ نفره است و او تنها یک خواهر دارد.

او با شرکت در کلاس های آزاد بازیگری کانون سینماگران جوان فوت وفن اولیه بازیگری را آموخت. توسط همان موسسه هم به مسعود جعفری جوزانی معرفی شد و اولین نقشش را در «در چشم باد» گرفت.

آرش پولادخان و نیوشا ضیغمی در شیرازآرش پولادخان و نیوشا ضیغمی در شیراز

در سال ۱۳۸۳ نیز با «تردست» به سینما آمد و ماندگار شد. نیوشا ضیغمی پس از ورد به سینما تا مدت ها در تلویزیون دیده نشد. از آثار نیوشا ضیغمی میتوان به حیرانی و گشت ارشاد اشاره کرد. بخت در یکیدو سال اول با او یار نبود و هیچ کدام از فیلم های اولیه اش اکران نشد. حتی «شوریده» هم که برای آن نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر شد، با چند سال تأخیر به اکران درآمد. «تردست» و … هم به همین شکل.

همسر خانم بازیگرهمسر خانم بازیگر

یا اکران نشد یا بعد از چند سال. در سال ۱۳۸۵ بالاخره این طلسم شکست. اکران تقریباً موفق فیلم های «اخراجی ها» و «پارک وی» نام نیوشا ضیغمی را بر سر زبان ها انداخت. سال بعد هم با یکی دو فیلم پرمخاطب ازجمله «قرنطینه» و «توفیق اجباری» پای خود را در سینما محکم کرد.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما