تالاب بین المللی شادگان به یکی از قطب‌های گردشگری آبی تبدیل می شود

اقتصاد 100- فرماندار شادگان: تالاب بین المللی شادگان با تکمیل طرح‌های ساماندهی و ایجاد زیر ساخت‌ها به زودی به یکی از قطب‌های گردشگری آبی خوزستان تبدیل خواهد شد.

تالاب بین المللی شادگان به یکی از قطب‌های گردشگری آبی تبدیل می شود

به گزارش گروه گردشگری اقتصاد 100 ، جمال صالح زاده فرماندار شادگان، حسن ناصری نژاد مسئول دفتر نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی، نصیری اصل بخشدار دارخوین و حسن ناصر رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان از طرح‌های دریاچه صلیحاویه، اسکله، سکوسازی و کاشت نخل به طول ۲ کیلومتر در روستای ام الحجار بازدید کردند.

جمال صالح زاده در این بازدید گفت: با زیرساخت‌های گسترده ایجاد شده در شمال، شرق، غرب و جنوب پهنه آبی تالاب بین المللی شادگان به زودی این شهرستان به یکی از قطب‌های گردشگری آبی خوزستان تبدیل خواهد شد.

وی به منظور بهره برداری از طرح سایت گردشگری ام الحجار نیاز به ورود جوانان خلاق روستا برای تنوع درآمدازیی و بهره مندی اهالی از زیرساخت‌های ایجاد شده است.

صالح زاده با بیان اینکه نخل کاری در ساحل سایت گردشگردی ام الحجار در دستور کار قرار گرفته است، افزود: هرچه سریعتر کار‌های تکمیلی شامل؛ تکمیل پارکینگ و زیبا سازی سایت باید تا هفته آینده به پایان برسد.

فرماندار شادگان در بازدید از زیرساخت‌های ایجاد شده در ساحل دریاچه روستای صلیحاویه گفت: این مکان یک منطقه بی نظیر در حوزه گردشگری آبی است که امکان برگزاری ورزش‌های آبی در آن وجود دارد.

وی ادامه داد: وجود جزیره ۱۰ هکتاری دریاچه صلیحاویه در این سایت ۱۵۰ هکتار از مهم‌ترین قابلیت‌های بالقوه آن است که طرح توسعه بر مبنای آن باید تدوین و اجرایی شود.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما