مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان:

3 درصد، سهم فولاد خوزستان از درآمد غیر نفتی

اقتصاد 100- مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان گفت: شرکت فولاد خوزستان سه درصد از سهم ارزآوری کشور در حوزه صادرات غیرنفتی و ۱۰ درصد از صادرات شرکت‌های معدنی را به خود اختصاص داده است.

3 درصد، سهم فولاد خوزستان از درآمد غیر نفتی

به گزارش گروه کسب و کار اقتصاد 100 از معدن نیوز، مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان گفت: شرکت فولاد خوزستان سه درصد از سهم ارزآوری کشور در حوزه صادرات غیرنفتی و ۱۰ درصد از صادرات شرکت‌های معدنی را به خود اختصاص داده است.

 امین ابراهیمی امروز، اظهار داشت: این شرکت سه درصد از سهم ارزآوری کشور در حوزه صادرات غیرنفتی و 10 درصد از صادرات شرکت‌های معدنی را به خود اختصاص داده است.

وی گفت: مجموعه فولاد خوزستان با همت کارگران پرتلاش خود در سال گذشته موفق شد با تولید سه میلیون و 500 هزار تن و صادرات 2 میلیون و 50 هزار تن و همچنین ارزآوری 1.3 میلیارد دلار به عنوان شرکت صادر کننده نمونه کشوری معرفی شود. 

وی افزود: مجموعه فولاد خوزستان در پنج سال گذشته با صادراتی نزدیک به 10 میلیون تن، حدود پنج میلیارد دلار ارزآوری برای کشور داشته است. 

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در خصوص برنامه‌های تولیدی این شرکت گفت: شرکت فولاد خوزستان رتبه دوم صنعت فولاد را در کشور دارد به همین دلیل افقی به عنوان چشم‌انداز 1410 برای آن تعریف شده که در این افق قرار است به ظرفیت 25 درصدی از تولید کشور یعنی 13.6 میلیون تن برسیم.

خط تولید فعال است

وی با بیان اینکه برای رسیدن به این افق یک برنامه توسعه ای تا سال 1404 تعریف شده است افزود: با برنامه‌ریزی صورت گرفته امیدوارم به ظرفیت 6 میلیون تن در مجموعه فولاد خوزستان و فولاد شادگان برسیم و تا سال 1410 با مشارکت سایر کارخانجات موجود در استان خوزستان به ظرفیت 13.6 میلیون تن دست یابیم.

ابراهیمی گفت: با اجرای این طرح و تحقق آن قطعا یک اشتغالزایی پایدار و مناسب برای استان خوزستان ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: یک کارشناس اقتصادی گفت: بر اساس قانون مالیات بر عایدی سرمایه اشخاص تجاری صاحبان مشاغل بابت…

اخبار سلامت

سینما در سینما