برقراری عمره مفرده از ماه ربیع الاول

حجت الاسلام نواب گفت:امیدواریم امسال حج خوبی را شاهد باشیم.وقتی روابط خوب شود تاثیر برنامه ها بیشتر می شود.احتمال برقراری حج عمره نیز زیاد است و این اتفاق از ربیع الاول از سر گرفته خواهد شد.

برقراری عمره مفرده از ماه ربیع الاول

به گزارش اقتصاد100، حجت‌االسلام سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت در گفت‌وگو با مهر، در حاشیه بازدید از نمایشگاه قرآن کریم در مورد روابط بین ایران و عربستان در مورد فراهم کردن شرایط مناسب برای حجاج گفت: امیدواریم باتوجه به روابط خوبی که بین ایران و عربستان به وجود آمده است برخورد با زائران ما نیز شکل بهتری به خود بگیرد و ما به زائران ایرانی خدمتگذاری و عربستان نیز زمینه خدمتگذاری را فراهم کند.

نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت افزود: چیزی که ما از نحوه برخوردها گزارش داریم نسبت به سالهای قبل خیلی بهتر شده و امیدواریم امسال حج خوبی را شاهد باشیم.وقتی روابط خوب شود تأثیر برنامه‌ها بیشتر می‌شود. احتمال برقراری حج عمره نیز زیاد است و این اتفاق از ربیع الاول از سر گرفته خواهد شد.

وی در مورد روز قدس و برنامه‌های بعثه برای ایجاد وحدت بین مسلمین در این روز نیز خاطرنشان کرد: بعثه مقام معظم رهبری امروز چهارمین کنگره بین‌المللی قدس شریف را برپا کرد که با حضور جمعی از فرهیختگان برگزار شد، همچنین در ایام حج هم یکی از گردهمایی ما در مورد قدس است، اساساً قدس و بیت المقدس از خاطره و ذهن مسلمانان بیرون نخواهد شد و با حرکتی که صهیونیست‌ها انجام دادند هرچه سریع‌تر از فلسطین بیرون رفته و پرچم اسلام در آنجا به اهتزاز در خواهد آمد.

یادآور می‌شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ٢۶ فروردین با شعار «میخوانمت» در مصلی امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه به غیر از شبهای قدر از ساعت ۱۷ تا ٢۴ خواهد بود.

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما