تقدیر از مدیریت پتروشیمی فارابی برای خروج از رکود

اقتصاد 100 - دکتر افقهی در بازدید از پتروشیمی فارابی، خروج این شرکت از زیان انباشته را کار بسیار ارزشمندی دانست، که توسط این مدیریت انجام شده‌ و شایسته تقدیر است.

تقدیر از مدیریت پتروشیمی فارابی برای خروج از رکود

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی فارابی دکتر افقهی سرپرست شرکت نفت، گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) و هیات همراه از پتروشیمی فارابی بازدید نمود. 

ایشان در حاشیه این بازدید و در جلسه با مدیران و سرپرستان مجتمع ضمن تقدیر از عملکرد بی نظیر این پتروشیمی طی چند سال اخیر با اشاره به موقعیت استراتژیک این شرکت گفت: پتروشیمی فارابی با توجه به موقعیت خوبی که از لحاظ نزدیکی به دریا و همچنین زمین مناسب دارد، برای رشد و توسعه، ازظرفیت بالایی برخوردار است.

وی با توجه به اینکه شرکتهای زیر مجموعه تاپیکو باید نگاه توسعه ای داشته باشند، افزود: انتظار داریم که شرکتها با تکیه بر دو رکن اصلی توسعه محصول و توسعه بازار، نگاه توسعه ای به آینده داشته باشند و از نگاه سنتی گذشته فاصله بگیرند.

سرپرست هلدینگ تاپیکو با تقدیر از عملکرد مدیریتی پتروشیمی فارابی در خصوص خارج کردن این شرکت از رکود و تعطیلی بیان داشت : تمام تلاش خود را برای حل مشکلات تامین خوراک و ایجاد طرحهای توسعه ای در این شرکت خواهیم نمود. 

در ابتدای این جلسه نیز مهندس محمود فخرایی مدیرعامل پتروشیمی فارابی با ارائه گزارشی مبسوط از اقدامات انجام شده در این شرکت گفت: در مسیر رشد و توسعه و تثبیت شرکت چند پروژه مهم و کلیدی تعریف گردید که طرح احداث واحد تصفیه پساب صنعتی و تولید اسید فیوماریک در راستای حفاظت از محیط زیست به عنوان یکی از پروژه های مهم تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید، همچنین توسعه مخزن داری با احداث مخازن سقف شناور از دیگر پروژه های این شرکت است که در حال انجام می باشد، البته طرح بزرگ تولید اتانول سنتزی از متانول نیز به عنوان مهمترین پروژه توسعه ای پتروشیمی فارابی درمرحله اخذ مجوزات لازم می باشد.

در ابتدای این بازدید نیز میهمانان با حضور در یادمان شهدای پتروشیمی فارابی به مقام شامخ شهدا ادای احترام نمودند.

منبع : روابط عمومی پتروشیمی فارابی

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما