اختصاصی اقتصاد 100 / نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن

اعتراف مجلسی ها به سرعت پایین اینترنت ایران / مرغ اینترنت همسایه غازه؟!

اقتصاد 100 - نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: سرعت اینترنت کشوردر سطح منطقه پایین است و باید ارتقا پیدا کند.

اعتراف مجلسی ها به سرعت پایین اینترنت ایران / مرغ اینترنت همسایه غازه؟!

علی جدی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو اقتصاد 100 گفت:ما زیر ساخت های موجود را داریم و پهنای باند پاسخگوی نیاز کشوراست، لذا در کمیسیون صنایع و معادن در پی این هستیم که دولت سرعت اینترنت را بالا ببرد و آنرا کم نکند وکوتاهی در این بخش نداشته باشد.

وی با شاره به اینکه کمیسیون صنایع و معادن پیگیر سرعت اینترنت در کشور است تصریح کرد: درمورد اینترنت بصورت کشوری مساله داریم وگزارش قطع یا وصل شدن آنرا نیز درمجلس گزارش دادیم.

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در خصوص شرایط اینترنت روستایی گفت:آنچه در بودجه سالانه  و کمیسیون صنایع دنبال شده این است که تا پایان امسال تمامی روستاهای بالای 20 خانوار از اینترنت بهره مند شوند چون طبق آمار هنوز 5 هراز روستای بالای 20 خانوار در کشور دسترسی به اینترنت ندارند.

وی با اشاره به اینکه طبق رصد های صورت گرفته سرعت دسترسی به اینترنت در شرف بهبودی است افزود:اینترنت در روستاها شرایط ویژه ای دارد در برخی نقاط دکل وآنتن گذاشته می شود اما  بخاطر کوهستانی بودن جواب نمی دهد،البته برخی روستا نیز انتظار دارند که از توجی به فورجی  برسند.

جدی تاکید کرد: اگر دربرخی نقاط اعتراض درمورد عدم پوشش وجود دارد بحث عدم ارتقا وکوتاهی دولت است که تجهیزات نامناسبی را بکار گرفته است.

وی در ادامه گفت:دولت تلاش هایی را انجام  می دهد اما مشکلات هست.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما