انتقاد تند رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس

آقای رئیس جمهور! جان و نان مردم به خطر افتاده است

اقتصاد 100-رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با انتقاد از عملکرد دولت اعلام کرد که امروز جان وسلامتی مردم بخاطرمشکلات دارو و نان ملت بخاطر گرانی ها به خطر افتاده است.

آقای رئیس جمهور! جان و نان مردم به خطر افتاده است

حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در خصوص گرانی نان در 13 استان کشور گفت:موقعی که دولت می خواست ارز 4200 تومانی (ارزترجیحی) نان را حذف کند دلیل آنرا قاچاق آرد اعلام کرد با این اقدام شاهد بودیم که ارز ترجیحی دارو و نهادهای دامی نیز برداشته شد ونتیجه این شد که  امروز نان وقوت مردم گران شده وگوشت بالای 500 هزار تومان است.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس افزود:در نطقی که در صحن علنی مجلس داشتم اعلام کردم  متاسفانه 6 ماه یکبار گوشت گیر مردم نمی آید و نان و دارو هم همین وضعیت را دارد.

وی با انتقاد از دولت آقای رئیسی تاکید کرد: شعاری که آقای رئیس جمهور دادند و گفتند جان مردم و نان مردم را حفظ  می کنیم به گونه ای شده  که جان مردم یعنی سلامت آنان  بخاطرمشکلات  دارو و تجهیزات پزشکی و نان ملت به دلیل گرانی ها به خطر افتاده است.

وبگردی

ارسال نظر

 
  • ناشناس ارسالی در

    این همه انتقاد ها هماش سیاه بازی است چرا همه دولتمردان مدانند ولی اقدامی درمورد گرانی نمیکنند وحتی همه تعرفه های دولتی را نیز دولت گران میککند واز مردم میکشد

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما