معین الدین سعیدی نماینده مردم چابهار

چرا کسی پاسخگوی بازار میلیاردی فیلترشکن ها نیست

اقتصاد 100 - نماینده مجلس یازدهم تاکید کرد که گردش مالی 50 هزار میلیارد تومانی فیلترشکن ها باعث شده که اینترنت آزاد در اختیار مردم قرار نگیرد.

چرا کسی پاسخگوی بازار میلیاردی فیلترشکن ها نیست

معین الدین سعیدی عضو کمیسیون کشاورزی مجلس محدود شدن اینترنت درکشور را موضوع مهمی دانست که متاسفانه هیچ کس پاسخگوی آن نیست وگفت: پلتفرم های فضای مجازی و دسترسی مردم  محدود شد اما ما به عنوان مسئولین از این امکانات استفاده می کنیم حالا این دوگانه را چطور می توانیم توضیح دهیم؟!

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با اقتصاد 100  با بیان اینکه با فیلتر شدن پلتفرم های اینترنتی هزاران شغل را از بین بردیم تصریح کرد:این اقدام باعث ایجاد خسارت به بسیاری از خانواده هایی شد که کارشان از بستر پلتفرم های فضای مجازی بود.  

سعیدی تحمیل کردن استفاده از پلتفرم های داخلی به بهانه حمایت از آنها را کار نادرستی دانست وگفت: وقتی پلتفرم های داخلی چالش ها ومشکلاتی دارند چه اهرمی برای مردم داریم که آنها را وادار به استفاده کنیم.

این نماینده مجلس یازدهم تاکید کرد:نتیجه این  است که از یک طرف پلتفرم های خارجی فیلتر هستند و از طرف دیگر فیلتر شکن ها با قیمت گزاف در اختیار مردم قرار می گیرد تا فیلترها دور زده شود وهمه از فضای مجازی استفاده کنند.

نماینده مردم چابهار با بیان اینکه کسانی که پلتفرم ها را محدود کردند باید پاسخگو باشند گفت: به عنوان نماینده مردم بارها و بارها این مشکل را مطرح کردم ودرحوزه های مختلف اخطار قانون اساسی داده و حتی فرمایشات آقای رئیس جمهور قبل از انتخاب شدنشان درمورد حق استفاده از اینترنت برای همه را یاد آور شدم .

سعیدی افزود: شرایط امنیتی در مقطع خاصی بود الان با رفع نگرانی های امنیتی باید دسترسی مردم به اینترنت آزاد برقرار می شد که متاسفانه این اتفاق نیافتاده چون مساله به گردش مالی 50 هزار میلیارد تومانی بر می گردد.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما