ضرب الاجل 8 ماهه مجلس برای بهبود دستمزد کارگران!

اقتصاد 100 - به نظر می رسد در شرایطی که تصویب افزایش حقوق کارگران برای سال 1402 هنوز محل مناقشه است ، رئیس فراکسیون کارگری مجلس برای تعیین تکلیف این وضعیت ضرب الاجل 8 ماهه تعیین می کند.

ضرب الاجل 8 ماهه مجلس برای بهبود دستمزد کارگران!

علی بابایی کارنامی ضمن اشاره به منفعت افزایش دستمزدها برای مزدبگیران گفت: بحث دستمزدها، کارگران کشور را با توجه به شرایط اقتصادی کشور قانع نکرد. سبدهای معیشتی کارگران، تورم موجود و سفره‌های کارگران با تصمیمات منطقی و مورد قبول شورای حقوق و دستمزد مواجه بود اما متاسفانه با توجه به شرایطی که وجود داشته و دارد امروز دغدغه همه کارگان این است که دولت نگاه جبرانی داشته باشد.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس ادامه داد: در صورت عدم تصمیم جبرانی دولت برای ساماندهی دستمزدها از دو منظر شاهد خسارت خواهیم شد، اول خسارت به کارگرانی که نیازمند مالی و رفاهی از جهات مختلف هستند و دوم در حوزه بهره‌و‌ری کار در کشور دچار خسارت خواهیم شد.

وی با تأکید بر اینکه رشد تولید مبنای مهار تورم در کشور است اظهار کرد: یکی از کانون‌های اصلی رشد تولید کارگران شریف هستند. کارگران انتظار داشتند دولت برای جبران تأمین کالاهای اساسی در سفره‌های آنان نگاه حمایتی داشته باشد. امروز با میزان دریافتی حداقلی، کارگران شرایط سختی دارند.
بابایی کارنامه اظهار داشت: امروز نیازمند این هستیم به تولید توجه ویژه شود. امیدوارم دولت سیاست جبرانی در دستور کار خود قرار دهد و به مجلس ارسال کند و در فرصت 8 ماه باقیمانده سال فکری اساسی داشته باشد.

متن کامل را اینجا بخوانید

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما