سیاهکلی: مردم می توانند با 500 میلیون خودروخارجی خوب سوار شوند!

اقتصاد 100 - عضو کمیسیون صنایع معتقد است اگر وزیر آیین نامه های اجرای مناسب برای عملیاتی شدن قانون ساماندهی صنعت خودرو تدوین کند، مردم می توانند با 500 میلیون تا یک میلیارد تومان خودرهای خارجی خوب سوار شوند.

سیاهکلی: مردم می توانند با 500 میلیون خودروخارجی خوب سوار شوند!

سیاهکلی با اشاره به نقش مافیا در صنعت خودرو که ممکن است مانع از این کار شود، ابراز داشت: باید با مافیا مبارزه کنیم، شما تصور کنید اگر ما این خودروها را بیاوریم مردم قادر خواهند بود با مبلغی بین 500 میلیون تا 1 میلیارد تومان خودرو خوب خارجی سوار شوند. همین مساله باعث می‌شود که اشتیاق فعلی برای خرید خودرو کم شود، بازار هم به ثبات برسد، مردم به آرامش می‌رسند و قادر خواهند بود خودرویی که تمایل دارند را تهیه کنند.

وی افزود: نکته دیگر این است که در حال حاضر ارز زیادی در خانه‌های مردم وجود دارد، اگر آیین‌نامه خوب تنظیم شود و زمینه‌ساز این باشد که مردم از ارزی که در خانه‌ها نگه داشته‌اند و نگرانی‌های قابل توجهی برای حفظ آن دارند استفاده کنند، به راحتی می‌توانند با همان ارز موجود نسبت به خرید خودرو اقدام کنند و این بستگی به تنظیم آیین‌نامه و ایجاد انگیزه و اطمینان خاطر برای مردم دارد.

مشروح گزارش را اینجا بخوانید.

 

وبگردی

ارسال نظر

 
  • سعید ارسالی در

    خواست مردم کی عملی می شود درودبرمسئولین فهیم همچون سیاهگلی هامردم ازرانت ورانت بازی خودروسازان به ستوه آمده اندواقعاامیدکه فرجی شود

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : موج کاهشی دلار، بازار طلا را عقب راند

اخبار سلامت

سینما در سینما