جزئیات ثبت‌ نام ایران‌خودرو از امروز چهارشنبه 17 اسفند ماه

در این مطلب نگاهی به جدیدترین شرایط فروش اعلامی و ثبت‌نام برای خودروهای ایران خودرو داریم.

جزئیات ثبت‌ نام ایران‌خودرو از امروز چهارشنبه 17 اسفند ماه

اعلامیه‌های مرتبط با ثبت نام ایران خودرو در طرح‌های فروش مختلف:

وضعیت کلی بازار خودروی کشور:‌ آشفتگی بازار خودرو از مشخصات مهم سال‌های اخیر است که بی‌ارتباط با وضعیت تولید شرکت‌های خودروساز نیست. نوسانات نرخ ارز در چند ماه اخیر نیز باعث تشدید التهاب بازار خودرو شده است؛ بازاری که متأسفانه حتی وعده بازگشایی واردات نیز نتوانست آن را آرام کند و حالا با سرعتی بیشتر از همیشه به‌سوی شکستن سقف‌های تازه قیمتی می‌تازد.

ثبت نام محصولات ایران خودرو

آغاز فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو از چهارشنبه  [به‌روزرسانی] - اسفند ۱۴۰۱

ایران‌خودرو به‌مناسبت فرارسیدن عید نیمه شعبان برنامه فروش فوق‌العاده محصولات خود را به اجرا می‌گذارد.

امکان ثبت‌نام از روز چهارشنبه ۱۷ اسفند الی جمعه ۱۹ اسفند در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو فراهم خواهد بود.

موجودی حساب وکالتی برای محصولات سواری ۱۳۰ میلیون تومان و برای خانواده هایما ۴۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

آدرس سایت ثبت نام خودروهای داخلی اعلام شد  [به‌روزرسانی] - اسفند ۱۴۰۱

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که از هفته آینده کار ثبت نام برای فروش خودرو‌های داخلی در سامانه saleauto.ir آغاز می‌شود.

«امید قالیباف» در این خصوص گفت: «وزارت صمت از هفته آینده کار ثبت نام برای فروش خودرو‌های داخلی را در سامانه saleauto.ir آغاز می‌کند. در این طرح، صد‌ها هزار دستگاه خودرو عرضه خواهد شد و میزان تقاضا برای هر خودرو و مدل آن، مشخص است. قرعه‌کشی برای رتبه‌بندی خودرو‌ها پس از پایان ثبت نام انجام خواهد شد.» وی تشریح کرد: «اگر چنانچه فرد متقاضی در انتهای لیست و شرایطی قرار گرفت که تحویل خودرو طولانی شد، این امکان وجود دارد که قرعه‌کشی برای وی حذف شود و در لیست انتظار قرار گیرد که براساس فروش خودروساز‌ها برنامه‌ریزی شده است.»

سخنگوی وزارت صمت با بیان اینکه ثبت نام خودرو‌ها براساس برنامه تولید است، گفت: «این‌طور نیست که خودروی ثبت‌نام‌شده دیگر تولید نشود.»

لیست قیمت کارخانه‌ای محصولات ایران خودرو [به‌روزرسانی] - اسفند ۱۴۰۱

لیست قیمت کارخانه ای محصولات شرکت ایران خودرو ویژه اسفندماه 1401 از سوی این شرکت منتشر شد.

لیست قیمت:

لیست قیمت کارخانه ای محصولات ایران خودرو [به‌روزرسانی] - اسفند ۱۴۰۱

شرایط فروش پژو ۲۰۷ اعلام شد [به‌روزرسانی] - اسفند ۱۴۰۱

گروه صنعتی ایران خودرو شرایط فروش ۱۰ هزار دستگاه پژو ۲۰۷ دنده‌ای را برای تاریخ ۲ اسفندماه ۱۴۰۱ در بورس کالا اعلام کرد.

گروه صنعتی ایران خودرو برنامه دارد تا روز سه‌شنبه مورخ ۲ اسفندماه ۱۴۰۱ فروش پژو ۲۰۷ دنده‌ای سقف فلزی را در بورس کالا آغاز کند.

براساس بخشنامه منتشرشده، شرایط فروش پژو ۲۰۷ دنده‌ای، قیمت پایه این خودرو ۱۸۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خواهد بود. رنگ عرضه‌شده در زمان خرید خودرو از بورس سفید است، ولی متقاضیان بعد از خرید خودرو می‌توانند از طریق نمایندگی رنگ‌های مشکی متالیک آبنوس، خاکستری متالیک، نقره‌ای تیتانیوم، سبز کله‌غازی، قهوه‌ایی کادرو، قهوه‌ایی نسکافه، آبی اقیانوسی و قرمز ونیزی را بدون پرداخت وجه اضافی انتخاب نمایند. همچنین تعداد عرضه این خودرو ۱۰ هزار دستگاه است.

پیش‌پرداخت برای خرید این خودرو ۱۰۰ درصد اعلام شده و زمان تحویل خودروی پژو ۲۰۷ دنده‌ای در این نوبت فروش ۳۱ خردادماه ۱۴۰۲ است.

متقاضیان خرید این خودرو در بورس کالا باید توجه داشته باشند که در پایان معامله و درصورت خرید خودرو، باید ۱۵ درصد مالیات ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش و همچنین مبلغ ۴ میلیون و ۳۷۱ هزار تومان را به‌عنوان هزینه‌های جانبی شمال شماره‌گذاری و بیمه و… بپردازند.

نام محصول قیمت پایه تعداد عرضه تاریخ عرضه تاریخ تحویل
پژو ۲۰۷ دنده‌ای ۱۸۵/۵۰۰/۰۰۰ ۱۰.۰۰۰ ۱۴۰۱/۱۲/۰۲ ۱۴۰۲/۰۳/۳۱

نکات مهم :

براساس قوانین جدید عرضه خودرو در بورس کالا، تنها افرادی می‌توانند نسبت به خرید خودرو در این بستر اقدام کنند که از سال ۱۳۹۸ تا امروز هیچ‌گونه خرید خودرویی را از خودروسازان خصوصی و دولتی نداشته‌اند.

هر کد ملی مجاز به ثبت سفارش روی یکی از کدهای عرضه‌شده در تاریخ عرضه است.

خریداران باید ۱۸ سال تمام داشته باشند.

قرعه‌کشی محصولات ایران خودرو‎‌‎ امروز برگزار می‌شود [به‌روزرسانی] - بهمن ۱۴۰۱

قرعه‌کشی ایران خودرو امروز یکشنبه ساعت ۱۴ برگزار خواهد شد و به گفته مدیرعامل ایران‌خودرو، ظرفیت کلی این طرح ۱۰۰ هزار دستگاه خواهد بود.

آمارها حاکی از آن است نزدیک به ۲ میلیون نفر از این طرح استقبال کرده‌اند. ۵۰ درصد ظرفیت به طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، ۱۰ الی ۲۰ درصد به طرح جایگزینی خودروهای فرسوده غیرتاکسی و ۳۰ الی ۴۰ درصد به طرح عادی اختصاص می‌یابد.

پیش‌بینی می‌شود بیشتر از یک میلیون نفر فقط برای طرح عادی ثبت‌نام کرده‌اند.

تاریخ قرعه‌کشی محصولات شرکت ایران خودرو مشخص شد [به‌روزرسانی] - بهمن ۱۴۰۱

گروه صنعتی ایران خودرو هم زمان با فرارسیدن دهه فجر، طرح بزرگ پیش‌فروش محصولات خود را با عرضه تعداد قابل‌توجهی خودرو اجرا کرده است.

در این طرح، چهار محصول وانت آریسان دوگانه‌سوز، راناپلاس، سورن پلاس بنزینی و پارس با موتور XU7 با موعد تحویل از چهارماهه تا یک‌ساله با اختصاص سود مشارکت عرضه شده است.

این طرح برای سه گروه متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و متقاضیان جایگزینی خودروهای فرسوده فعال است. 

به‌منظور فراهم‌سازی شرایط لازم برای دستیابی مشتریان واقعی و مصرف‌کنندگان به خودرو، بخشی از وجه خودرو در حساب وکالتی که توسط متقاضیان نزد بانک‌های ملی، ملت، سپه، تجارت و صادرات افتتاح کرده‌اند، مسدود می‌شود و پس از اعلام نتایج قرعه‌کشی و مشخص‌شدن فهرست برندگان، متقاضیانی که برنده نشده‌اند، می‌توانند نسبت به برداشت از حساب اقدام کنند و مشتریان منتخب در قرعه‌کشی با تکمیل وجه مطابق پیش‌پرداخت اعلامی در بخش‌نامه، نسبت به انتقال وجه از طریق درگاه رسمی ایران خودرو و تکمیل ثبت نام اقدام کنند.

مراسم قرعه‌کشی محصولات شرکت ایران خودرو در قالب طرح پیش‌فروش متقاضیان عادی طرح ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و فرسوده غیرتاکسی، به‌صورت هم‌زمان  روز یکشنبه مورخ 23 بهمن‌ماه ساعت 14 در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو برگزار می‌شود.

تاریخ قرعه کشی محصولات شرکت ایران خودرو مشخص شد [به‌روزرسانی] - بهمن ۱۴۰۱
 

طرح دهه فجر محصولات ایران خودرو ویژه مادران [به‌روزرسانی] - بهمن ۱۴۰۱

در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از سوی مجلس شورای اسلامی، امکان ثبت نام برای مادرانی که فرزند دوم و مابعد آن‌ها پس از تاریخ قانون مذکور (1400/08/24) متولد شده‌اند، در برخی محصولات ایران خودرو از طریق سایت فروش اینترنتی فراهم شده است.

همچنین به اطلاع می‌رساند اطلاعات منتخبین طرح مذکور به سازمان ثبت احوال ارسال می‌گردد، تا پس از شناسایی مادران حائز شرایط، امکان واریز وجه برای ایشان میسر گردد.

فعال‌سازی این بخش‌نامه روی سایت از ساعت 14 روز پنج‌شنبه مورخ 1401/11/13 شروع شده و تا روز شنبه مورخ 1401/11/22 ادامه دارد.

طرح دهه فجر محصولات ایران خودرو ویژه مادران [به‌روزرسانی] - بهمن ۱۴۰۱

طرح پیش‌فروش محصولات ایران خودرو ویژه خودروهای فرسوده [به‌روزرسانی] - بهمن ۱۴۰۱

به اطلاع عموم متقاضیان مشمول و حائز شرایط می‌رساند در راستای ابلاغ بند (ف) تبصره هفت قانون بودجه سال 1401 (طرح جایگزینی خودروهای فرسوده)، برای مالکین خودروهای فرسوده که شرایط آن در سامانه فروش ایران خودرو اعلام می‌گردد، امکان ثبت نام یک دستگاه از محصولات ایران خودرو با قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خودروی جایگزین فراهم شده است. 

فعال‌سازی این بخش‌نامه روی سایت، از ساعت 14 روز پنج‌شنبه مورخ 1401/11/13 شروع شده و تا روز شنبه مورخ 1401/11/22 ادامه دارد.

طرح پیش فروش ایران خودرو ویژه خودروهای فرسوده - بهمن ۱۴۰۱

* بدیهی است تحویل خودروی جایگزین مطابق زمان مندرج در شرایط جدول فوق می‌باشد و متقاضی با آگاهی کامل نسبت به این موضوع، نسبت به اسقاط خودروی فرسوده خود اقدام می‌نماید و ایران خودرو هیچ‌گونه تعهدی برای تحویل خودرو تا قبل از زمان تحویل نخواهد داشت.

* مبالغ پیش‌پرداخت در این بخشنامه، کمتر از پنجاه درصد قیمت فعلی خودرو می‌باشد .

* افتتاح حساب وکالتی شامل متقاضیان جایگزینی خودروهای فرسوده نمی‌باشد.  

طرح فروش فوری وانت آریسان (بدون قرعه کشی) [به‌روزرسانی] - بهمن ۱۴۰۱

به اطلاع عموم متقاضیان محترم و نمایندگی‌های مجاز می‌رساند، شرکت ایران خودرو طرح فروش فوق‌العاده وانت آریسان 2 دوگانه‌سوز (بدون قرعه‌کشی) را با درنظرگرفتن هر کد ملی، یک دستگاه و دارابودن گواهینامه رانندگی با موعد تحویل 90روزه با شرایط جدول ذیل ارائه می‌نماید:

فعال‌سازی این بخش‌نامه ساعت 11 صبح روز پنج‌شنبه مورخ 1401/11/13 می‌باشد و تا تکمیل ظرفیت و حداکثر تا روز دوشنبه مورخ 1401/11/17 ادامه خواهد داشت.

طرح فروش فوری وانت آریسان

شرایط فروش محصولات ایران خودرو ویژه دهه فجر [به‌روزرسانی] - بهمن ۱۴۰۱

گروه صنعتی ایران خودرو هم‌زمان با فرارسیدن چهل‌وچهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، طرح بزرگ پیش‌فروش محصولات خود را با عرضه تعداد قابل‌توجهی خودرو اجرا می‌کند.

در این طرح، چهار محصول وانت آریسان دوگانه سوز، راناپلاس، سورن پلاس بنزینی و پارس با موتور XU۷ با موعد تحویل از چهارماهه تا یک ساله با اختصاص سود مشارکت عرضه می شود. این طرح برای سه گروه متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و متقاضیان جایگزینی خودروهای فرسوده به اجرا گذاشته می شود. 

به‌منظور فراهم‌سازی شرایط لازم برای دستیابی مشتریان واقعی و مصرف‌کنندگان به خودرو، بخشی از وجه خودرو در حساب وکالتی که توسط متقاضیان نزد بانک‌های ملی، ملت، سپه، تجارت و صادرات افتتاح کرده‌اند، مسدود می‌شود و پس از اعلام نتایج قرعه‌کشی و مشخص‌شدن فهرست برندگان، متقاضیانی که برنده نشده‌اند، می‌توانند نسبت به برداشت از حساب اقدام کنند و مشتریان منتخب در قرعه‌کشی با تکمیل وجه مطابق پیش‌پرداخت اعلامی در بخش‌نامه، نسبت به انتقال وجه از طریق درگاه رسمی ایران خودرو و تکمیل ثبت نام اقدام کنند.

مشتریان برای افتتاح حساب وکالتی می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی بانک‌های یادشده از ۱۱ تا ۱۷ بهمن‌ماه، نسبت به تکمیل فرم وکالتی نزد بانک اقدام کرده و میزان موجودی برابر با ۹۰۰ میلیون ریال از وجه خودرو را که در بخش‌نامه تعیین شده است، در این حساب نگهداری کنند. افتتاح حساب وکالتی صرفاً برای متقاضیان عادی است و مادران و متقاضیان نوسازی خودروهای فرسوده از این موضوع مستثنا هستند.

این طرح از ۱۳ بهمن‌ماه آغاز می‌شود و تا ۲۲ بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت و مشتریان ۴۸ تا ۷۲ ساعت پس از افتتاح حساب وکالتی می‌توانند حداکثر تا ۲۲ بهمن‌ماه با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو برای ثبت نام اولیه و شرکت در قرعه‌کشی اقدام کنند.

(تمامی محدودیت‌هایی که در بخش‌نامه‌های قبلی اعمال شده بود، در این طرح فروش نیز اجرا خواهند شد.)

شرایط فروش ایران خودرو ویژه دهه فجر - بهمن ۱۴۰۱

قیمت کارخانه‌ای محصولات ایران خودرو [به‌روزرسانی] - بهمن ۱۴۰۱

شرکت ایران خودرو قیمت رسمی محصولات خود (ویژه بهمن‌ماه ۱۴۰۱) را اعلام کرد.

لیست قیمت بهمن ماه ۱۴۰۱:

لیست قیمت محصولات ایران خودرو -  بهمن 1401

برگزاری قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده ایران خودرو در روز سه‌شنبه [به‌روزرسانی] - دی 1401

قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده ۴ محصول ایران خودرو در روز سه‌شنبه ۲۷ دی‌ماه منوط به تعطیل نبودن ادارات استان تهران است.

با توجه به اعلام روابط عمومی ایران خودرو، با توجه به اینکه دستگاه‌ها و نهاد‌های نظارتی باید در روند اجرای قرعه‌کشی حضور داشته باشند و مشخص نیست تعطیلات اخیر برای صرفه‌جویی در مصرف گاز تا چه زمانی ادامه دارد، تاریخ قرعه‌کشی محصولات ایران خودرو نیز همچنان نامشخص است.

همچنین کلیه واحد‌های تولید، پشتیبانی و ستادی ایران خودرو به‌منظور صرفه‌جویی در مصرف گاز و برق امروز یکشنبه 25 دی‌ماه نیز تعطیل می‌باشند.

ثبت نام فروش فوق‌العاده 4 محصول ایران خودرو برای متقاضیان عادی، مادران دارای دو فرزند و بیشتر و نیز دارندگان خودرو‌های فرسوده، امروز (25 دی‌ماه) به پایان می‌رسد. در این طرح فروش چهار محصول سورن‌پلاس دوگانه‌سوز، پارس سال سفارشی (ELX)، پارس سال سفارش با موتور XU 7 P و رانا پلاس برای سه گروه متقاضیان عرضه شده است.

فروش فوق‌العاده ایران خودرو باز هم تمدید شد [به‌روزرسانی] - دی 1401

گروه صنعتی ایران خودرو در اطلاعیه‌ای تصریح کرد:

«در پی کندی سایت فروش اینترنتی محصولات این شرکت به‌دلیل ترافیک متقاضیان و در راستای تکریم مشتریان، زمان اجرای طرح فروش فوق‌العاده تا یک‌شنبه ۲۵ دی‌ماه تمدید شد.»

مهلت ثبت‌نام در فروش فوق‌العاده ایران‌ خودرو تمدید شد [به‌روزرسانی] - دی 1401

در پی اختلال ایجاد‌شده در روند ثبت‌نام چهل‌‌و‌دومین مرحله از فروش فوق‌العاده چهار محصول گروه صنعتی ایران خودرو، مهلت ثبت‌نام ایران خودرو که در ابتدا تا پایان روز سه‌شنبه (۲۰ دی‌ماه) در نظر گرفته شده بود، «یک روز دیگر» تمدید شد.

بر این اساس امکان ثبت‌نام تا پایان روز چهارشنبه (۲۱ دی‌ماه) برای متقاضیان فراهم خواهد بود.

سایت فروش اینترنتی ایران خودرو هم‌زمان با آغاز طرح فروش جدید از دسترس خارج شد؛ کاسه‌ای زیر نیم‌کاسه است؟ [به‌روزرسانی] - دی 1401

ایران خودرو قرار بود امروز فروش فوق‌العاده چند محصول خود را از طریق قرعه‌کشی در سایت خود داشته باشد اما متقاضیان می‌گویند امکان ثبت‌نام وجود ندارد و سایت باز نمی‌شود.

مردم گلایه دارند که ایران خودرو‌ درحال‌حاضر تلاش می‌کند محصولات خود را در قالب بورس کالا و با قیمت‌‌های بسیار بالاتر به فروش برساند و برای همین سهمیه عرضه خودرو از طریق قرعه‌کشی با نرخ مصوب را بسیار کاهش داده است.

فروش فوق‌العاده چهار محصول ایران‌خودرو [به‌روزرسانی] - دی 1401

گروه صنعتی ایران خودرو در تازه‌ترین طرح فروش محصولات خود، سورن پلاس دوگانه‌سوز، پارس سال سفارشی (‌ELX)، پارس سال سفارش با موتور XU۷P و رانا پلاس را با موعد تحویل ۹۰روزه عرضه می‌کند.

این طرح از فردا یکشنبه ۱۸ دی‌ماه به مدت سه روز برای سه گروه متقاضیان عادی، طرح جایگزینی خودروهای فرسوده و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اجرا خواهد شد.
متقاضیان نهایی شنبه ۲۴ دی‌ماه از طریق قرعه‌کشی با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی انتخاب خواهند شد. مراسم قرعه‌کشی به‌صورت مستقیم از طریق سایت ایران خودرو به نشانی ‌‌ikco.ir و صفحه رسمی این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir پخش خواهد شد.

زمان فعال‌سازی این بخشنامه در سایت فروش ایران خودرو  ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۱۸ شروع می‌شود و تا تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ ادامه دارد.
متقاضیان می‌توانند در موعد تعیین‌شده از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت‌نام اولیه اقدام کنند.

فروش فوق‌العاده چهار محصول ایران خودرو - دی 1401

قیمت کارخانه و بازار محصولات ایران خودرو [به‌روزرسانی] - دی 1401

قیمت‌های درج‌شده در جدول قیمت امروز خودرو‌های ایران خودرو ممکن است دارای نوسان ۱۰ درصدی در نمایندگی‌ها باشد.

خودروقیمت نمایندگیقیمت بازار
وانت آریسان  ۰ ۲۵۵,۰۰۰,۰۰۰
سمند LX  ۱۶۰,۶۸۲,۰۰۰ ۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
سمند EF7  ۱۵۸,۲۵۶,۰۰۰ ۴۳۲,۰۰۰,۰۰۰
سمند EF7 دوگانه‌سوز  ۱۶۹,۲۹۸,۰۰۰ ۴۷۳,۰۰۰,۰۰۰
سمند سورن ELX  ۰ ۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
سمند سورن ELX توربو  ۰ ۰
دنا (تیپ ۱)  ۲۰۶,۲۱۶,۰۰۰ ۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس ساده  ۲۲۸,۳۲۲,۰۰۰ ۶۱۱,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده‌ای توربو – ۶ دنده  ۳۶۰,۷۳۱,۰۰۰ ۶۵۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو  ۳۹۸,۳۶۴,۰۰۰ ۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو GLX 405  ۰ ۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو GLX 405 دوگانه‌سوز  ۰ ۳۸۸,۰۰۰,۰۰۰
پژو SLX 405  ۰ ۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو پارس  ۰ ۴۲۷,۰۰۰,۰۰۰
پژو پارس دوگانه‌سوز  ۱۷۶,۶۸۳,۰۰۰ ۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو پارس LX  ۰ ۰
پژو پارس اتوماتیک  ۰ ۰
پژو ۲۰۷ دنده‌‌ای  ۲۱۵,۹۹۶,۰۰۰ ۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک پاناروما  ۰ ۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک  ۰ ۶۶۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ صندوق‌دار  ۰ ۰
پژو ۲۰۷ پانوراما  ۲۳۶,۵۱۲,۰۰۰ ۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۲  ۱۵۰,۳۴۳,۰۰۰ ۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۵  ۰ ۰
پژو ۲۰۶ صندوق‌دار  ۰ ۰
پژو ۳۰۱  ۰ ۰
پژو ۲۰۰۸  ۰ ۱,۸۱۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۵۰۸  ۰ ۲,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا LX  ۰ ۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
دانگ فنگ H30  ۰ ۵۹۰,۰۰۰,۰۰۰
دانگ فنگ S30  ۰ ۰
رنو تندر پیکاپ  ۰ ۰
رنو تندر E2  ۰ ۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
رنو تندر پلاس دنده ‌ای  ۰ ۶۴۵,۰۰۰,۰۰۰
رنو تندر پلاس اتوماتیک  ۰ ۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
هایما اس ۵ توربو (S5)  ۰ ۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
هایما اس ۷ توربو (S7)  ۰ ۱,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
پیکاپ دوکابین فوتون بنزینی  ۰ ۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
پیکاپ دوکابین فوتون دیزل  ۱,۱۰۹,۲۶۵,۰۰۰ ۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
رنو کپچر  ۰ ۱,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
سوزوکی ویتارا اتومات  ۰ ۲,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
سورن پلاس  ۲۶۱,۳۸۹,۰۰۰ ۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس  ۲۱۵,۰۳۳,۰۰۰ ۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
هایما اس ۷ توربو پلاس (S7)  ۸۴۳,۰۰۰,۰۰۰ ۱,۲۴۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده‌ای  ۲۹۳,۹۹۰,۰۰۰ ۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا اتوماتیک  ۴۱۵,۹۵۴,۰۰۰ ۶۹۵,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس پانوراما  ۲۲۸,۵۴۵,۰۰۰ ۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
هایما اس ۵ توربو (S5) 6‌سرعته اتوماتیک  ۷۹۴,۱۶۷,۰۰۰ ۱,۰۹۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما  ۱۸۱,۵۲۹,۰۰۰ ۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک MC  ۳۱۸,۷۷۵,۰۰۰ ۶۲۰,۰۰۰,۰۰۰
سمند سورن پلاس دوگانه‌سوز  ۲۸۱,۱۸۹,۰۰۰ ۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
وانت آریسان ۲ دوگانه‌سوز  ۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰ ۰

شرایط فروش پژو 207i دنده‌ای با قیمت قدیم [به‌روزرسانی] - دی 1401

درحالی‌که برخی لیست قیمت‌های جدید برای محصولات ایران خودرو منتشر شده، اما در شرایط فروش جدید قرار است تا پژو ۲۰۷i دنده‌ای با قیمت قدیم ویژه دی ۱۴۰۱ در بورس کالا عرضه شود.

کارگزاری پارسیان می‌خواهد تا روز یکشنبه مورخ ۴ دی ۱۴۰۱ پذیره‌نویسی برای خرید پژو ۲۰۷i دنده‌ای سقف فلزی را در بورس کالا آغاز کند. بر‌اساس بخشنامه منتشر‌شده، قیمت پایه این خودرو ۱۸۵ میلیون و ۴۷۸ هزار تومان خواهد بود و صرفاً این خودرو با رنگ سفید و با تیراژ دو هزار دستگاه عرضه می‌شود.

بر‌اساس این بخشنامه ۱۰۰ درصد بهای خودرو در هنگام ثبت خرید باید پرداخت شود و زمان تحویل هم ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ مشخص شده است.

متقاضیان خرید این خودرو در بورس کالا باید توجه داشته باشند که در پایان معامله باید مبلغ ۴ میلیون و ۳۷۱ هزار و ۳۱۰ تومان را به‌عنوان هزینه‌های شماره‌گذاری و بیمه بپردازند. همچنین بر‌اساس مبلغ نهایی معامله، مالیات ۱۳ درصدی هم باید توسط مشتری پرداخت شود.

تاریخ عرضه نام محصول تعداد عرضه قیمت پایه (تومان) پیش پرداخت تاریخ تحویل
۱۴۰۱/۱۰/۰۴ پژو ۲۰۷i دنده‌ای سقف فلز ۲۰۰۰ ۱۸۵/۴۷۸/۰۰۰ ۱۰۰ ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
ثبت نام ایران خودرو به چه صورت است؟

خریداران باید به‌صورت اینترنتی در برنامه‌های فروش ایران خودرو ثبت‌نام کنند.

قرعه کشی ایران خودرو چه زمان‌هایی برگزار می‌شود؟

ایران خودرو در تاریخ‌های مختلفی از سال قرعه‌کشی برگزار می‌کند و این تاریخ‌ها معمولاً چندین هفته پس از ثبت‌نام صورت می‌گیرند.

در قرعه کشی ایران خودرو چه خودروهایی برای فروش گذاشته می‌شوند؟

در قرعه‌کشی‌های ایران خودرو محصولات مختلفی مانند پژو ۲۰۷، پژو پارس، رانا، سورن، تارا و دنا به فروش گذاشته می‌شوند.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما