هیاهو مصرف بی رویه گاز برای تنها 4 درصد مشترکین! / هدف از متهم کردن مردم چیست؟

اقتصاد 100 - چگینی اعتراف کرد تعداد کل قبوض نجومی شامل کمتر از چهار درصد مشتریکن بوده که خارج از الگو مصرف کرده‌اند. حال سئوال اینجاست اینهمه هیاهو و متهم کردن مشترکین خانگی به مصرف بی رویه با چه هدفی مطرح می شود؟

هیاهو مصرف بی رویه گاز برای تنها 4 درصد مشترکین! / هدف از متهم کردن مردم چیست؟

آقای مجید چگینی معاون وزیر نفت در امور گاز گفت: با توجه به اهمیت انرژی به ویژه نقش گاز در تأمین انرژی کشور که بیش از ۷۵ درصد انرژی کشور به گاز وابسته است بیش از ۲۶ میلیون مشترک در کشور وجود دارد که تأمین کننده گاز آن‌ها هستیم.

معاون وزیر نفت در امور گاز با اشاره به تعرفه بالای گاز بها برای برخی مشترکان با توجه به مصوبه دولت، گفت: برخی مشترکان مصارف بی‌رویه داشتند، اما تعداد کل چنین قبوضی کمتر از چهار درصد بوده که خارج از الگو مصرف کرده‌اند و در عین حال تخفیف ۷۰ درصدی با توجه اقلیم‌های مختلف اعمال شده است، البته اعتراض همه مشترکان به قبوض گاز بررسی خواهد شد.

به گفته او، درصد مشترکین شرکت گاز، در سه پلکان اول قرار گرفتند که ۳۵ درصد مصرف را انجام می‌دهند، اما ۳۵ درصد از مشترکین، ۶۰ درصد مصرف را انجام می‌دهند و قریب به ۲ درصد هم نزدیک به ۵ و نیم درصد مصرف می‌کنند که شامل پرمصرف‌ها هستند.

منبع : ایسنا

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : مدیرکل استاندارد استان تهران از ادامه برخوردهای قانونی با فروشندگان مصنوعات طلا با عیار پایین…

اخبار سلامت

سینما در سینما