اختصاصی اقتصاد 100

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: مقصر اصلی گرانی مجلس ودولت هستند/تصمیمات دولت براساس کارشناسی نیست،دستوری است

اقتصاد100-نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب نهایی بودجه سال آینده در مجلس تاکید کرد: پیشاپیش اظهار شرمندگی وخجالت از کارکنان،کارگران وآحاد ملت،به دلیل تورم 50 درصدی و افزایش حقوق 18 تا 20 درصدی دارم.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: مقصر اصلی گرانی مجلس ودولت هستند/تصمیمات دولت براساس کارشناسی نیست،دستوری است

شهباز حسن پور بیگلری نماینده سیرجان و بردسیر در مجلس گفت:متاسفانه این روزها شاهد افزایش بی رویه نرخ ارز وشرایط لجام گسیخته قیمت ها هستیم و بودجه ای که برای سال 1403 به تصویب رسیده به هیچ وجه به صلاح مردم و کشور نیست.

وی افزود: چنانچه کارآمدی و بهره وری را طلب می کنیم و قصد داریم  پاسخ مثبتی به حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای بدهیم باید مجلس و دولت در وضعیت بودجه سال آینده کشوربازنگری داشته باشند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس در پاسخ به اینکه آشفتگی بازار تقصیر کیست گفت: صادقانه باید بگویم تقصیر مجلس ودولت است و نباید شرایط را گردن دیگری انداخت.

وی با تاکید بر اینکه دولت از بدنه کارشناسی استفاده نمی کند ودر بسیاری موارد تصمیمات دستوری است، در مورد حل مشکلات معیشتی افزود: قطعا مشکلات اقتصادی قابل حل است، مردم بطور گسترده پای صندوق رای آمدند و نمایندگان خود را انتخاب کرده و به هیاهوی رسانه ای دشمن پاسخ دادند الان وقت این است مجلس ودولت یکبار هم که شده به مردم پاسخی در شان آنان بدهند.

منتخب مردم در مجلس دوازدهم در خصوص برنامه آتی مجلس آینده تصریح کرد:عزیزان با هر گرایش سیاسی که در مجلس هستند باید اختلافات سیاسی را کنار بگذارند ،  مردم از اختلافات و بازیهای سیاسی خسته شده اند پس بیاییم درکنار هم به دنبال حل مشکلات باشیم.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: مردم از ما حل مشکلات اقتصادی را می خواهند، معیشت، اشتغال جوانان ، مسکن و استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های کشور برایشان مهم است.

وی افزود: درچهار دوره نماینده مجلس هستم وبه صراحت می گویم با همکاری مردم بسیاری از مشکلات حل شده است، درکرمان که رای اول را به بنده داده ،مردم نشان دادند به جریان سیاسی خاصی اقبال ندارند بلکه برنامه و عملکرد ها را انتخاب می کنند لذا در اینجا از همه کار آفرینان و سرمایه گذاران عاجزانه در خواست می کنم به دیار کرمان بشتابند.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما