آگهی عجیب مسکن/ اجاره یک اتاق به چهار نفر با قیمت نجومی

فضای به هم ریخته بازار مسکن در کانادا حالا به بحرانی بزرگ در این کشور تبدیل شده است.

آگهی عجیب مسکن/ اجاره یک اتاق به چهار نفر با قیمت نجومی

 به گزارش اقتصاد 100، انتشار آگهی‌های عجیب و غریب مسکن در این کشور سبب شده است بسیاری از کاربران در فضای مجازی، انتقاداتی جدی را نسبت به سیاست‌های مسکنی دولت جاستین ترودو وارد بدانند.

 به عنوان مثال در چند روز اخیر انتشار خبری عجیب در خصوص اجاره‌ی یک اتاق خواب در تورنتو به چهار نفر واکنش کاربران در فضای مجازی را به دنبال داشته است.

بر اساس مندرجات این آگهی، صاحبخانه به دنبال اجاره دادن یک اتاق خواب به چهار نفر است. نکته جالب اینجاست که در حال حاضر فقط یک تخت از چهار تخت اگهی شده خالی مانده است.

صاحبخانه از هر مستاجر خانم تقاضای کرایه 475 دلاری دارد که با هزینه خدمات آب و برق ماهانه 50 دلاری ، مجموع اجاره به 525 دلار می‌رسد. برآورد شده همین اتاق برای صاحبخانه 2100 دلار درآمد دار.

 مستاجران می‌توانند از آشپزخانه و حمام هم به طور اشتراکی استفاده کنند . این آپارتمان به 10 کالج نزدیک است و از این جهت متقاضیان متعدد دارد. عده‌ای در شبکه‌های مجازی گفته‌اند این اگهی شرم‌آور باید حذف شود. منتقدان گفته‌اند باید اصلاحیه قانونی انجام شود تا دقیقا مشخص شود یک خانه تحت چه ضوابط انسانی می‌تواند به عنوان خوابگاه در نظر گرفته شود.

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

اگر پول داشته باشید سرمایه گذاری در کدامیک را ترجیح می دهید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما