اختصاصی اقتصاد 100/عضو هیات رئیسه کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید

به جز بانک مسکن، هیچ بانکی برای پرداخت تسهیلات مسکن همکاری نمی کند

اقتصاد 100-عضو هیات رئیسه کمیسیون کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید با اشاره به چالش های واگذاری مسکن ملی ، خواستار رفع موانع بانکی برای دریافت تسهیلات با نرخ متناسب به متقاضیان شد.

به جز بانک مسکن، هیچ بانکی برای پرداخت تسهیلات مسکن همکاری نمی کند

صدیف بدری عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به همکاری خوب دولت و مجلس برای حمایت از تولید مسکن درکشور گفت: برخی چالش ها مانند قیمت تمام شده مسکن های حمایتی منجر شده که آورده متقاضیان با مشکل برخورد کند لذا ضروری است دولت از طریق سرمایه گذاری در این بخش یا تقویت صندوق ملی مسکن کمک های بلا عوض در نظر بگیرد.

نماینده اردبیل و منتخب دوره دوازدهم مجلس افزود:چالش بعدی همکاری بانک ها است که به جز بانک مسکن ، دیگر بانک ها در پرداخت تسهیلات همکاری نمی کنند،ارائه تسهیلات با نرخ 18 درصد باعث می شود رقم پراخت اقساط از سوی افرادی که حقوق ماهیانه 8 تا 10 میلیون دارند با مشکل مواجه شود  وفردی که در خوراک خود مانده توان پرداخت اقساط را نداشته باشد.

وی با بیان اینکه درکنار ساخت مسکن ملی توجه به زیر ساخت های رفاهی ،خدماتی و امنیتی از دیگر چالش های موجود است تصریح کرد:ارائه خدماتی مثل آب وبرق  از جمله تعهداتی است که تاکنون وزارت نیرو آنطور که باید و شاید انجام نداده و از نظر تامین منابع مالی برنامه ریزی نداشته است.

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما