تجارت روسیه و تایلند به 10 میلیارد دلار می رسد

اقتصاد100- ساسیوات وانگسینساوات، سفیر تایلند در مسکو، در مصاحبه ای با TASS اعلام کرد که بانکوک و مسکو برنامه هایی برای افزایش ارزش تجارت به 10 میلیارد دلار در سال 2023 دارند.

تجارت روسیه و تایلند به 10 میلیارد دلار می رسد

به گزارش گروه اقتصاد کلان و انرژی اقتصاد100 به نقل از آژانس خبری روسیه (TASS)، سفیر تایلند خاطرنشان کرد: «هدف افزایش تجارت همچنان در برنامه ما است، اما با توجه به شرایط فعلی و اختلال در زنجیره تامین جهانی باید مبتکر باشیم.»

وی افزود: «برای مبتکر بودن، اولا ما باید تجارت کالاهای سنتی که از قبل بین یکدیگر تجارت می‌کردیم را از سر بگیریم. دوما، از آنجایی که لجستیک یکی از موضوعات نگران‌کننده در بین برخی از تجار باقی مانده است، ما باید فرصت‌های تجاری جدیدی را کشف کنیم که مستلزم ترتیبات لجستیکی کمتر هستند.»

سفیر تایلند خاطرنشان کرد: «یک نمونه از آن‌ها صنعت محتوا است. منظورم از صنعت محتوا، هنر، موسیقی، فیلم و طراحی است که همگی به عنوان حوزه‌های اولویت‌دار صنعت خلاق تایلند شناخته می‌شوند.»

وزیر بازرگانی تایلند جورین لاکساناویسیت در دیدار با ماکسیم رشتنیکوف وزیر توسعه اقتصادی روسیه در ماه مه اعلام کرده بود که دو کشور معتقدند پتانسیل افزایش تجارت به 10 میلیارد دلار در سال را دارند.

حجم تجارت روسیه و تایلند در سال 2021 به 2.8 میلیارد دلار رسید.

پایان پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما