هدر رفت آب پایتخت قبل از مصرف صدای مجلسی ها را در آورد

اقتصاد 100- نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس با بیان اینکه اینکه مجمع نمایندگان استان تهران به موضوع آب تهران ورود خواهد کرد، گفت: همچنین باید برای هدررفت آب در مسیر توزیع فکری اساسی شود و شبکه توزیع اصلاح و ترمیم کرد.

هدر رفت آب پایتخت قبل از مصرف صدای مجلسی ها را در آورد

به گزارش گروه اقتصاد کلان و انرژی اقتصاد 100، غلامحسین رضوانی، با اشاره به مواجه شدن شهر تهران با کمبود و بحران آب، گفت: از آنجا که ایران جزو کشورهای خشک است رو به رو شدن با بحران آب چندان دور از انتظار نبود اما با این وجود در مصرف زیاده‌روی کرده و الگوی مصرف مشخصی نداریم.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تصفیه‌خانه تهران باید هرچه سریع‌تر راه‌اندازی شود چراکه دراین صورت مشکل آب تهران تا حدود قابل‌ملاحظه‌ای حل خواهد شد، ادامه داد: اگر دستگاه‌های دولتی توانایی اجرای تصفیه‌خانه را ندارند با توجه به ارزش‌افزوده آب‌های تصفیه شده برای استفاده در بخش‌های کشاورزی، صنعت و فضای سبز، شرایط  را برای مشارکت بخش خصوصی فراهم کنند.

وی با بیان اینکه مجمع نمایندگان تهران به موضوع آب تهران ورود خواهد کرد و به‌ویژه راه‌اندازی تصفیه‌خانه را پیگیری می‌کنیم، افزود: همچنین باید برای هدررفت آب در مسیر توزیع فکری اساسی شود و شبکه توزیع اصلاح و ترمیم کرد.

رضوانی بیان کرد: در اکثر نقاط جهان آب آشامیدنی از آب شستشو و دیگر مصارف جدا است چراکه آب تصفیه شده هزینه بالایی برای کشور به همراه دارد و نباید آن را صرف شستشو و دیگر مسائل کرد بنابراین ما نیز باید به این سمت برویم./

انتهای پیام

منبع : خانه ملت

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما