سهمیه سوخت کامیون داران بر اساس عملکرد تعیین می شود

اقتصاد 100- مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به تخصیص سهمیه سوخت به ناوگان دیزلی برون‌شهری به دو شیوه سهمیه پایه و عملکردی گفت: اطلاعات خودروهایی که به‌صورت عملکردی پایش می‌شوند، از طریق سازمان راهداری جمع‌آوری و سهمیه نفت‌گاز بر اساس مبدأ و مقصدی که حرکت کرده‌اند، تعیین می‌شود.

سهمیه سوخت کامیون داران بر اساس عملکرد تعیین می شود

به گزارش گروه اقتصاد کلان و انرژی اقتصاد 100، محمد صادقی، در تشریح نحوه تخصیص سهمیه بر مبنای تناژ افزود: سازمان راهداری مقدار پیمایش و مشخصات نفتکش را به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام می‌کند و این شرکت بر اساس قواعدی که کارگروه کمیته پیمایش مشخص کرده میزان لیتراژ را محاسبه و در سیستم تغذیه می‌کند.

صادقی درباره تخصیص سوخت به کامیون‌هایی که کارکرد کمتری دارند، بیان کرد: برای این دسته از کامیون‌ها تنها سهمیه پایه در نظر گرفته شده و هدف تشویق برای افزایش عملکرد و در نتیجه افزایش سهمیه است.

وی با بیان اینکه خودروهایی که کارکرد خوبی دارند، مشکل خاصی در زمینه سهمیه ندارند و بیشترین کاهش مربوط به سهمیه پایه است، اعلام کرد: این اواخر به‌دلیل تغذیه نکردن کامل اطلاعات از سوی سازمان راهداری، وقفه‌ای در تخصیص سهمیه پیش آمد که با بررسی‌های انجام‌شده خوشبختانه این مشکل برطرف شد.

مدیر سامانه هوشمند سوخت درباره سوخت کامیون‌های درون‌شهری که ویژه حمل بار و مسافر در داخل شهرها هستند، گفت: از طریق سازمان شهرداری‌ها کاربرگی برای این دسته از خودروها صادر می‌شود که در این کاربرگ‌ها، مبدا و مقصد درون‌شهری مشخص و بر اساس پیمایش، سوخت به ناوگان دیزلی درون‌شهری نیز تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام

منبع : ايسنا

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما