شناسایی ۲۰ نانوای قزوینی متخلف

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ۲۰ واحد نانوایی متخلف در قزوین که خودسرانه اقدام به تعطیلی غیرمجاز کردند شناسایی شدند.

شناسایی ۲۰ نانوای قزوینی متخلف

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید خدایاری اظهار کرد: با توجه به تعطیلات پایان صفر بازرسان جهاد کشاورزی در این ایام درسطح شهرحضور فعال داشته و از واحدهای صنفی بازدید کردند.

وی افزود: در این بازرسی‌ها ۲۰ مورد واحد نانوایی که به طور خودسرانه در شیفت صبح اقدام به تعطیلی کرده بودند با پیگیری بازرسان و تذکر شفاهی واحدهای خود را در شیفت بعداظهر باز کردند.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ادامه داد: در این بازدیدها ۴ واحد متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

خدایاری یادآور شد: همچنین در خصوص اصناف دیگر مانند مرغ فروشی، قصابی و سوپر مارکت ها نیز توسط بازرسان بازرسی و نظارت انجام شد و واحدهایی که اقدام به گرانفروشی و تخلف‌های صنفی دیگر داشتند به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: شهروندان استان قزوین می‌توانند در راستای نظارت همگانی و برخورد با متخلفان در صورت مشاهده هرگونه تخلف موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

 

وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما