توقیف محموله ۵ تنی مرغ فاقد مجوز در گیلان

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر از توقیف یک دستگاه کامیون در محور خروجی رودسر خبر داد و گفت: در بازرسی از این خودرو، یک‌‍هزار و ۳۲۲ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز حمل و بهداشت به وزن تقریبی چهار تن و ۷۰۰ کیلوگرم کشف شد.

توقیف محموله ۵ تنی مرغ فاقد مجوز در گیلان

به گزارش اقتصاد100، سید جلال‌الدین جوانمردی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره گشت‌های مستمر پلیس در راه‌های مواصلاتی اظهار کرد: برای ارتقاء امنیت اجتماعی و جلوگیری از ورود و خروج کالای فاقد مجوز و قاچاق، کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان رودسر به صورت مستمر توسط پلیس انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه ماموران انتظامی ایست و بازرسی چابکسر حین کنترل وسایل نقلیه عبوری به یک دستگاه کامیون در محور خروجی استان مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو، یک‌‍هزار و ۳۲۲ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز حمل و بهداشت به وزن تقریبی چهار تن و ۷۰۰ کیلوگرم کشف شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر از معرفی راننده ۲۷ ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضائی و تحویل مرغ‌ها به قرنطینه دامی چابکسر خبر داد و بیان کرد: کارشناسان ارزش تقریبی مرغ‌های کشف شده را بیش از پنج میلیارد ریال برآورد کردند. 

این مقام انتظامی با اعلام اینکه برای حفاظت از بهداشت غذایی، پیشگیری از شیوع بیماری‌های واگیر و همچنین جلوگیری از قاچاق دام و طیور، حمل این قبیل محموله‌ها باید با مجوز مراجع مربوطه انجام شود از شهروندان خواست در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


پایان پیام/۸۴۰۰۸

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما