پسته هم قاچاق شد

فرمانده نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران از کشف محموله ۴۲ تنی پسته قاچاق به ارزش ۲۷۰میلیارد خبر داد.

پسته هم قاچاق شد

به گزارش اقتصاد100، سردار کیومرث عزیزی عصر سه شنبه ۸ فروردین ماه در خصوص این دستگیری در جمع خبرنگاران خاطر نشان کرد: در اجرای طرح برخورد با قاچاق کالا و ارز ویژه ایام نوروز ۱۴۰۲ مأموران پلیس امنیت اقتصادی شرق استان تهران و شهرستان قرچک در پی کسب خبری مبنی بر دپو ۴۲ تن پسته قاچاق رسیدگی به موضوع سریعاً در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: مأموران پس از هماهنگی قضایی به محل اعزام و در بازرسی از انبار مورد نظر مقدار ۴۲ تن پسته قاچاق را کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در این رابطه پرونده تشکیل و به اداره تعزیرات ارسال شد، ارزش این محموله قاچاق کشف شده را برابر اعلام نظر کارشناسان امر ۲۷۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با تأکید بر جدیت پلیس در اجرای منظم و مستمر طرح های پیشگیرانه ، از عموم شهروندان و مردم فهیم و قدرشناس خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر مجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالای قاچاق توسط افراد سودجو ، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان و محتکران اقدام شود.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : مدیرکل استاندارد استان تهران از ادامه برخوردهای قانونی با فروشندگان مصنوعات طلا با عیار پایین…

اخبار سلامت

سینما در سینما