شرط وزارت ارشاد برای مجوز شوهای لباس‌ / پای شیما وسط است!

وزیر فرهنگ و ارشاد، دستور العمل جدید صدور مجوز برگزاری نمایشگاه مد و لباس اسلامی ایرانی را ابلاغ کرد.

شرط وزارت ارشاد برای مجوز شوهای لباس‌ / پای شیما وسط است!

به گزارش اقتصاد100، محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تاریخ هفتم خرداد ماه ۱۴۰۲، دستورالعمل جدید صدور مجوز برگزاری نمایشگاه مد و لباس اسلامی ایرانی که به تصویب کارگروه ساماندهی مد و لباس رسیده است را جهت ابلاغ به تمامی نهاد‌ها و دستگاه‌های مربوط در ۹ بند و ۹ تبصره به امضا رساند. 

بر اساس این ابلاغیه، همه لباس‌ها و سبک پوشش‌های به نمایش درآمده بایستی دارای شناسه شیما باشند و این شناسه به لباس الصاق شود. همچنین، بایستی لباس‌های مردانه، زنانه یا بچه گانه و نوع کاربرد آن (اجتماع، ورزشی، مجلسی و ...) به صورت تفکیک شده مشخص شوند.

لازم به ذکر است این مجوز در هر سال، اغلب دوبار به واجدین شرایط اعطاء می شود و فرایند صدور مجوز فقط از طریق ثبت درخواست الکترونیکی در سامانه پنجره واحد خدمات وفا به آدرس لینک شده امکان پذیر است و حداکثر زمان کل فرایند رسیدگی به درخواست‌های برگزاری نمایشگاه ۵۰ روز است. 

همچنین، انتقال و واگذاری مجوز برگزاری جشنواره یا نمایشگاه به هر نحو اعم از اعطای وکالت یا نمایندگی، اجاره، امانت و ...، ممنوع و غیر قابل پذیرش است؛ و برگزار کننده می‌تواند فقط یک‌بار و تا یک هفته قبل از تاریخ اعلامی برگزاری نمایشگاه تغییر مکان و زمان رویداد را با ارائه دلیل از مرجع صدور مجوز درخواست نماید.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما