مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران خبر داد:

اجرای بسته تشویقی نوسازی بافت فرسوده در ۳۱ شهر

اقتصاد 100 - مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از رشد صدور پروانه ساختمانی در محلات مشمول بسته تشویقی خبر داد و گفت: این بسته در محدوده‌های مصوب ۳۱ شهر از جمله کلانشهر‌های تهران، کرج و تبریز اجرایی شده است.

اجرای بسته تشویقی نوسازی بافت فرسوده در ۳۱ شهر
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از شهرداری‌ها خواست تا پایان خرداد، محلات مشمول بسته نوسازی بافت فرسوده را معرفی کنند.

آیینی از رشد صدور پروانه ساختمانی در محلات مشمول بسته تشویقی خبر داد و گفت: اولین گزارشی که از عملکرد شهرداری‌ها به دست آمده حاکی است که از ۱۰۶ شهر بزرگ کشور که دارای محدوده مصوب بازآفرینی شهری هستند ۳۱ شهر از جمله کلانشهر‌های تهران، تبریز، کرج و کرمانشاه و شهر‌های بزرگ کاشان، اراک، یزد و بروجرد اقدام به اجرای این بسته کردند و ۲۰ شهر نیز با توجه به ظرفیتی که در مصوبه ۱۹ بندی شورای‌عالی شهرسازی و معماری تاکید شده بود در حال تدوین بسته هستند.  
معاون وزیر راه و شهرسازی بر ضرورت مشارکت بخش خصوصی و بهره گیری از بسته تشویقی ۱۹ بندی بافت فرسوده تاکید کرد و گفت: این بسته زمانی می‌تواند موثر باشد که شهرداری به عنوان دستگاه‌های اصلی به اجرای آن و صدور پروانه ساختمانی اقدام کنند.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در تمامی شهر‌هایی که اجرای بسته را شروع کردند شاهد رشد ۱۰ تا ۴۳۰ درصدی صدور پروانه‌های ساختمانی هستیم.
 
منبع : خبرگزاری صدا و سیما

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما