نمایشگاه الکامپ به تعویق افتاد / چرا شرکت‌ها از نمایشگاه الکامپ انصراف دادند؟

اقتصاد 100- نمایشگاه الکامپ به تعویق افتاد. گویا برخی شرکت‌ها به دلیل شرایط نا آرام کشور نسبت به برگزاری نمایشگاه مخالفت کردند. چرا شرکت‌ها از نمایشگاه الکامپ انصراف دادند؟

نمایشگاه الکامپ به تعویق افتاد / چرا شرکت‌ها از نمایشگاه الکامپ انصراف دادند؟

به گزارش خبرنگار سرویس کسب و کار سایت اقتصاد 100، محمدرضا فرجی تهرانی، رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران و عضو هیات مدیره اتاق اصناف تهران در صفحه شخصی توییتر خود نوشت: «نمایشگاه الکامپ به تعویق افتاد و شرکت‌ها انصراف دادند.»

نمایشگاه الکامپ در ابتدای تیرماه سال جاری اعلام شد که مقرر شده نمایشگاه الکامپ از ۱۰ تا ۱۳ مرداد ماه تشکیل شود؛ هرچند مقرر شده بود سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران به‌عنوان سازمان برگزارکننده الکامپ، این رویداد را با رعایت تمام شعائر مذهبی ایام محرم در موعد مقرر برگزار کند،  اما این تاریخ نیز به دلیل همزمانی با دهه اول ماه محرم، با مخالفت‌هایی روبه رو بود؛ از این رو ستاد اجرایی الکامپ  اعلام کرد با توجه به اعلام شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی تهران، بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ در تاریخ جدید خود از  ۱۹ تا ۲۲ آبان برگزار می‌شود.

در همین مورد محمدرضا فرجی تهرانی، رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران و عضو هیات مدیره اتاق اصناف تهران در توییتی نوشت: «الکامپ به تعویق افتاد و شرکت‌ها انصراف دادند. دلیل تعویق برگزاری این نمایشگاه انصراف شرکت‌ها اعلام شده است.»

اگر چه برخی معتقدند علت به تعویق افتادن این نمایشگاه به دستگیری اخیر فعالان حوزه اینترنت مربوط می‌شود!

این در حالی است که سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با صدور اطلاعیه‌ای، از تعویق دوباره زمان برگزاری نمایشگاه الکامپ خبر داد. این سازمان اعلام کرد تصمیم‌گیری درباره زمان آتی برگزاری نمایشگاه نیز منوط به دریافت نظرات اعضای صنف و بررسی زمان مناسب خواهد بود که متعاقبا اتخاذ و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما