دبیر انجمن واردکنندگان موبایل کشور:

صنف موبایل در تمامی سطوح ممتاز و منصف است

اقتصاد ١٠٠-دبیر انجمن واردکنندگان تلفن همراه ، تبلت و لوازم جانبی اذعان کرذ:باسپری شدن دو سال و دراستانه سومین سال از شیوع بیماری منحوس کرونا ، در آستانه سال نو ، صنف تلفن همراه در شرایطی اماده استفاده از بازار شب عید میشود که ماههاست بدون هیچگونه سواستفاده و فرصت طلبی صرفا در جهت منافع عامه جامعه قدم برداشته و با کمترین سود کالا را توزیع کردند.

صنف موبایل در تمامی سطوح ممتاز و منصف است

به گزارش خبرنگار گروه کسب و کار مهدی عبقری گفت : فعالانی که ضرر جانی راتحمل کردند تا کالاوخدمات بدست مردم برسد ، متاسفانه یکسری تصمیمات در چند هفته اخیر باعث شده  بازار دستخوش حواشی شود. 

دبیر انجمن واردکنندگان موبایل کشور افزود : چند هفته ای أست سکوت کردم و حسب رسالت کارى ام تنها در خصوص سلامت محورى شرکتهاى واردکننده سخن گفتم و انتظار داشتم متولیان صنفی خود از کسبه و مغازه دار دفاع کنند، که این حق کسبه أست اما متاسفانه نه تتها چنین نشد بلکه برداشت اشتباه از سخنان من نیز بوجود امد. 

نه اشتباه برداشت کنید نه اشتباه تفسیر

عبقری تصریح کرد:  بر خود واجب میدانم ضمن دفاع مجدد از بیشتر واردکنندگان که انصافا بدون کوچکترین التهاب و فرصت طلبی ، کالا را باقیمت و سود بازرگانى قانونى وارد وتوزیع کرده و ثبت سامانه نموده اند،از لایه های بعدی زنجیره و نظام توزیع نیز دفاع کنم که در کنار واردکنندگان ، بازوان ستبر اقتصادی کشور بوده و کالا را بدست مصرف کننده منصفانه میرسانند

تنها مشغله ما در این ایام ، تخصیص ارز برای واردکنندگان است. مجدانه از مسئولین تقاضا داشته و داریم این مهم سریعتر صورت پذیرد تا کل زنجیره توزیع بازار رقابتی سالم و خوبی را در روزهاى پایانی سال داشته باشند. مصرف کننده نیز در خرید کالا دچار ضرر نشود و با بهره مندى از تنوع کالایی و وفور ان امکان خرید راحت و منصفانه برایش مهیا گردد. 

عبقری در پایان در دفاع از فعالان صنف موبایل کشور تاکید کرد: فرصت طلبی و تخلف در لایه های مختلف صنف ما جای ندارد، درست است که صنفی جوان داریم ولی، انصاف ، شعار اول صنفمان است. 

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما