تمامی گوشت های وارداتی دارای تاییدیه بهداشتی هستند

اقتصاد 100 - تا امروز تمام گوشت‌های وارداتی به کشور دارای گواهی تأییدیه بهداشتی از سازمان دامپزشکی به عنوان ناظر بر کیفیت و سلامت محصولات دامی بوده اند.

تمامی گوشت های وارداتی دارای تاییدیه بهداشتی هستند

سازمان دامپزشکی کشور، با توجه به استمرار روند واردات گوشت قرمز جهت کمک به تنظیم بازار، می‌کوشند تا فارغ از توجه به هرگونه حواشی و مباحث شایعه‌پراکنی که فرصت‌طلبانه برای بهره برداری از موقعیت تقاضای مردم در بازار اهدافی غیراخلاقی و منفعت‌جویانه را تعقیب می‌کنند، با حداکثر تمرکز و تعهد، سلامت گوشت‌های وارداتی را از لحاظ بهداشتی تحت کنترل شدید دارند.

بنا بر این گزارش، خوشبختانه حسب مسئولیت‌پذیری همکاران سازمان دامپزشکی کشور تا امروز هیچ گونه مشکلی در زمینه عرضه «گوشت» سالم و بهداشتی وارداتی رخ نداده است؛ چرا که تنها به هرگونه «گوشت قرمز» که آزمایش‌های لازم را طی کرده باشد، اجازه ورود داده می‌شود.

آقای سید محمد آقامیری رئیس سازمان دامپزشکی کشور در جلسات داخلی و علنی بارها تاکید کرده است، «بهداشت و سلامت مردم، خط قرمز این سازمان است»، نظارت بهداشتی بر محموله های پروتئینی با دقت و اقتدار انجام می‌گیرد.

این اطمینان را نیز به مردم  می‌دهیم که گوشت گرم وارداتی و گوشت منجمد با هدف تنظیم بازار از سلامت بالا برخوردار هستند و همکاران ما به عنوان سربازان خدمتگزار عرصه سلامت، حافظ امنیت و ایمنی غذایی و بهداشت جامعه هستند.

انتهای پیام/

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : شورای جهانی طلا اعلام کرده که قیمت‌های رکورد طلا، بازیافت فلزات گرانبها را به بالاترین سطح…

اخبار سلامت

سینما در سینما