سردی هوا، میوه و صیفی را طلا کرد

رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: با توجه به سرمای هوا و بارش برف، قیمت میوه و صیفی با نوساناتی روبرو شده است.

سردی هوا، میوه و صیفی را طلا کرد

مصطفی دارایی نژاد گفت: با توجه به بارش برف و باران، میزان ورودی پیاز ۵۰ درصد روزهای قبل بود چراکه بدلیل گل و لای امکان برداشت پیاز در زمین وجود نداشت و در نهایت همین امر منجر به افزایش ۲ هزارتومانی قیمت هرکیلو پیاز شده است.

او قیمت کنونی هرکیلو پیاز در میدان مرکزی را ۱۸ تا ۲۱ هزارتومان اعلام کرد و گفت: این در حالی است که اواخر هفته گذشته به سبب افزایش عرضه و ورود پیازهای وارداتی به تهران، قیمت پیاز کاهش یافته بود.

دارایی نژاد از افزایش هزار تا هزار و ۵۰۰ تومانی خیار و گوجه فرنگی در بازار خبر داد و گفت: هم اکنون هرکیلو گوجه فرنگی در میدان مرکزی به ۱۵ تا ۱۸ هزارتومان و خیار ۲۴ هزارتومان رسیده است.

رئیس اتحادیه بارفروشان ادامه داد: قیمت کنونی هرکیلو پرتقال شمال ۸ تا ۱۵ هزارتومان، پرتقال جنوب ۲۵ تا ۳۰ هزارتومان، سیب ۱۵ تا ۳۰ هزارتومان، لیموشیرین ۲۲ تا ۲۷ هزارتومان، کیوی ۱۵ تا ۳۰ هزارتومان، انار ۲۰ تا ۳۵ هزارتومان، نارنگی بندرعباس ۲۵ تا ۳۵ هزارتومان و نارنگی شیرازی ۲۰ تا ۳۰ هزارتومان است.

او قیمت هرکیلو موز اکوادور را ۶۷ هزارتومان، هندی ۵۵ هزارتومان، پاکستانی ۳۵ هزارتومان و فیلپین ۶۵ هزارتومان اعلام کرد.

دارایی نژاد درباره آینده بازار میوه و صیفی گفت: با استمرار سرمای هوا و بارش برف پیش بینی می شود که نوسان قیمت ادامه یابد.

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما