سناریو سازی برای فروش مرغ ! / هم گران شده هم مردم بیشتر می خرند ؟

در حالی که شاهد گرانی قیمت مرغ در بازار هستیم، از طرف دیگر همچنان دامداران به رفم موجودی مازاد نگران زیاندهی فروش به دیلی قیمت های فعلی هستند، در بازار میوه وتره بار تهران خبر افزایش خرید مرغ تا دو برابر می دهند، آیا این یک سناریو رسانه ای برای گرانی بیشتر مرغ است؟

سناریو سازی برای فروش مرغ ! / هم گران شده هم مردم بیشتر می خرند ؟
حجم ویدیو: 5.74M | مدت زمان ویدیو: 00:01:26

به گزارش اقتصاد 100 از خبرگزاری صدا و سیما؛ مدیر تحقیقات سازمان میادین میوه و تره بار تهران گفت: در چند روز اخیر شاهد افرایش ۲ برابری تقاضا برای مرغ گرم در میادین میوه و تره بار و بازار‌های سطح شهر تهران هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، آقای فرزاد بلندی افزود: امروز پنجشنبه (۲۴ آذرماه) قیمت مرغ در میدان بهمن به صورت عمده برای هر کیلوگرم، بسته به نام تجاری، بین ۵۳ تا ۵۵ هزار تومان و قیمت خرده فروشی هم بین ۵۵ تا ۵۷ هزار تومان است.

او گفت: در میادین میوه و تره بار سطح شهر تهران هم هر کیلوگرم مرغ گرم ۵۷ هزار و ۷۰۰ تومان به مشتریان عرضه می شود که حدود ۵ هزار و ۳۰۰ تومان با نرخ مصوب دولتی (۶۳ هزار تومان) فاصله دارد.

مدیر تحقیقات سازمان میادین میوه و تره بار تهران گفت:به دلیل تولید بالا و عرضه مطلوب، تقاضا برای مرغ به خوبی پوشش داده می‌شود.

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما