عرضه بورسی خودرو خیری برای مردم ندارد ؟! / حمله مجلسی ها به فروش بورسی خودرو

در حالی که عرضه خودرو در بورس رو به رشد است و مواغ این عرضه برطرف شده است، رئیس کمیسیون صنایع مجلس از مخالفت نمایندگان از نحوه عرضه خودرو در بورس خبرداد.

عرضه بورسی خودرو خیری برای مردم ندارد ؟! / حمله مجلسی ها به فروش بورسی خودرو
حجم ویدیو: 3.78M | مدت زمان ویدیو: 00:00:57

به گزارش اقتصاد100 از خبرگزاری صدا و سیما؛ رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: با این شکل عرضه خودرو در بورس کالا مخالفیم، چرا که منافع فروش گران‌تر به جیب خودروساز می‌رود.

طاهری در حاشیه نشست امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس با مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت به خبرنگار  خبرگزار صدا و سیما گفت: در جلسه امروز درباره قیمت خودرو، نمایندگان دغدغه‌هایی درباره نحوه عرضه خودرو در بورس کالا، قیمت گذاری، قیمت بازار، دلایل افزایش قیمت، وابستگی خودرو به ارز و بحث تورم دغدغه‌هایی را با مسئولان وزارت صمت مطرح و بررسی کردند.

آقای طاهری با بیان اینکه خودروساز‌ها انگیزه دارند که نحوه عرضه خودرو در بورس کالا را مدیریت کنند افزود: قرار بر این شد که دولت نیازش را مطرح کند تا هفته آینده در کمیسیون بررسی شود و اگر نیاز به قانونگذاری داشت، سود مازادی را که خودروسازان از طریق عرضه در بورس کالا به دست می‌آورند تعیین تکلیف شود.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه هدف، افزایش عرضه خودرو است گفت: افق ما عرضه خودرو به حد نیاز جامعه است، پارسال یک میلیون دستگاه عرضه شد امسال دولت وعده یک و نیم میلیون دستگاه داده و براساس روزشمار تولید، در انتهای سال نزدیک به یک و نیم دستگاه خودرو تولید خواهد شد که ۲۰۰ هزار دستگاه مربوط به خودروساز‌های خصوصی است.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 
  • ناشناس ارسالی در

    مخالفی چون رشد بورس برات مهم نیست مخالفی چون نگران قطع شدن دست وپای دلالان خونخوار هستید

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : رشد قیمت طلا در بازارهای جهانی و داخلی سکه را در نوسان نگه داشته و چشم‌ها را به تحولات بازار…

اخبار سلامت

سینما در سینما