بدفروش‌ترین خودروهای چینی در بازار + بررسی وضعیت بازار خودرو

یک فعال بازار خودرو در خصوص شرایط معاملات خودرو در بازار آزاد گفت: عرضه خودرو در بازار به شدت کاهش یافته و در حال حاضر تقاضا بیشتر عرضه است اما در این شرایط هم برخی از خودروها که معمولا چینی هستند مشتری ندارند.

بدفروش‌ترین خودروهای چینی در بازار   +  بررسی وضعیت بازار خودرو

یک کارشناس و فعال بازار خودرو گفت: “خود من که در بازار فعال هستم، وقتی صبح به سر کار می‌روم می‌بینم قیمت خودرو بالا رفته است. در حالی‌که مشخص نیست از پایان ساعت کاری روز قبل، تا آغاز ساعت کاری روز جدید که همه بازارها تعطیل بوده، چگونه این اتفاق رخ داده است.”

وی درباره وضعیت خرید و فروش خودرو نیز گفت: “اگر خودرویی برای فروش باشد حتما می‌خرند. عرضه خودرو آن قدر کم است که همیشه مشتری برایش هست. اما در این میان برخی از خودروها که معمولا چینی هستند، مانند جک J4 یا دیگنیتی بهمن موتور، با اقبال روبرو نشده‌اند و همیشه بد فروش هستند. وضعیت خرید و فروش خوب است و اگر خودرویی باشد می‌خرند.”

وی در خصوص نحوه تعیین قیمت خودرو در بازار آزاد تصریح کرد: “قیمت در بازار آزاد بر اساس تقاضا تعیین می‌شود. وقتی خودرویی به هر دلیلی اعم از کاهش تولید در کارخانه یا تزریق کم تر به بازار، کمیاب یا نایاب می‌شود، بلافاصله قیمتش در بازار بالا می‌رود.” / بیت ران

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: یک کارشناس اقتصادی گفت: بر اساس قانون مالیات بر عایدی سرمایه اشخاص تجاری صاحبان مشاغل بابت…

اخبار سلامت

سینما در سینما