کارخانه نوآوری و صنایع خلاق آمپر

حجم ویدیو: 1.42M | مدت زمان ویدیو: 00:00:59

 

«مرکز نوآوری و خانه خلاق»

شرکت آریا ماد پارت راز (آمپر) در سال 1398 فعالیت خود را با هدف تقویت اکوسیستم کارآفرینی و شتابدهی به رشد استارتاپ های ایرانی آغاز کرده است. کارخانه نوآوری و صنایع خلاق آمپر از دو بخش پژوهش و شتابدهی تشکیل شده است. این مرکز با حمایت از ایده های خلاق و ایجاد فضایی مناسب برای پژوهش، تحقیق و نوآوری، به صاحبان ایده در کنار زدن موانع پیش روی مقصد نهایی آنها، کمک می کند. حوزه های تخصصی ما در آمپر صنعت خودرو، تجهیزات پزشکی، فناوری اطلاعات و اینترنت اشیاء هستند.

ایجاد هم افزایی بین صنعت و دانشگاه و تبدیل ایده به فرصت از طریق ارائه حمایت مالی، منتورینگ، فضای کار اشتراکی و … به تیم های نوپا و ایجاد امکان همکاری موثر بین سازمان ها و استارتاپ ها از اهداف اصلی کارخانه نوآوری و صنایع خلاق آمپر است.

ما متعهد هستیم تا با بهره گیری از ایده های خلاق و طرح های ناب و سازنده و تجاری سازی آن در سطح کشور، منطقه و جهان گامی در جهت توسعه ی فناوری و دانش فنی در کشور، کاهش وابستگی به واردات، توسعه ی صادرات و اشتغالزایی برای هموطنان خود برداریم.

شرکت سرمایه گذاری و توسعه راهبردی راز

هلدینگ رایزکو، از سال 1390 و با هدف ارائه خدمات مشاوره، مدیریت، سرمایه گذاری در بخش صنایع و معادن، فنی، مهندسی تولیدی و بازرگانی به عنوان یک هلدینگ تأسیس گردیده است. این هلدینگ در حال حاضر سهامدار عمده ی افزون بر ۲۱ شرکت بوده و به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه های تولید قطعات خودرو مشغول به فعالیت می باشند. علاوه بر این، رایزکو در حوزه های نفت و گاز، خودروسازی و همچنین حوزه های عام المنفعه ، بازرگانی ، کامپاندینگ ، آب معدنی و .. فعالیت های گسترده ای طی چند سال گذشته داشته است.

هلدینگ سرمایه گذاری و توسعه راهبردی راز با توجه ویژه به حوزه های نوآوری و آینده پژوهی و همچنین در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود، شرکت آمپر را در سال 1398 تاسیس نموده است. ماموریت آمپر شناسایی و سرعت بخشی به پروژه ها و ایده های نوآورانه و ایجاد بستری مناسب جهت اجرای طرح های نوآورانه می باشد.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما