اختصاصی اقتصاد 100/عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی

فوری/ مدیران ارزی می توانندتبعات جنگ غزه را مهار کنند؟!

اقتصاد 100- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه تحولات سیاسی دنیا بر اقتصاد جهان تاثیر گذار است گفت:مدیران اقتصادی کشوربا دقت عمل و برنامه ریزی باید تحولات مالی و ارزی کشور را کنترل کنند.

فوری/ مدیران ارزی می توانندتبعات جنگ غزه را مهار کنند؟!

فداحسین مالکی نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه موضوعات در جهان زنجیروار به یکدیگر متصل هستند به اقتصاد 100 گفت:‌ در جنگ اوکراین و روسیه ،کار به جایی رسید که بحران جدی دراروپا احساس شد و زمانی که روس ها تهدید کردند که گاز اروپا را قطع خواهند کرد،آلمانی ها شروع به استفاده از هیزم و ذغال کردند.

وی تصریح کرد:جنگ و حملات وحشیانه و نابرابر صهیونیست ها علیه مردم مظلوم فلسطین قطعا بر موضوعات و معادلات ارزی اثرگذار است چون نگاهها را متوجه این امر کرده ویک تلورانس سیاسی و ارزی دردنیا خصوصا در کشورهای همسایه و منطقه که به نوعی بهم اتصال دارند ایجاد خواهد کرد.

این نماینده مجلس یازدهم در خصوص افزایش نرخ ارز در کشور گفت:بخشی ازاین افزایش به تحولات منطقه ای و دنیا،وبخش دیگر متوجه مدیران ذی ربط است.مسئولین اقتصادی از جمله بانک مرکزی و دستگاههای اقتصادی باید با مراقب وبرنامه ریزی، تحولات مالی و ارزی را کنترل کنند تا مشکلی ایجاد نشود.

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس در مورد کنترل نرخ ارز تصریح کرد:اگر مدیریت خوبی نداشته باشیم برای بازار کشور سنگین تمام می شود.

مالکی همچنین پیرامون ادامه جنگ رژیم صهیونیستی با نیروهای فلسطینی و تاثیر آن بر اقتصاد گفت: اگرجنگ ادامه یابد مشکلات بیشتر می شود چون برخی مسایل به دنبال موضوعات بین المللی و یکسری به دلیل عدم توانمندی های موجود در کشور،ممکن است در حوزه اقتصاد ایجاد شود.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما