رخ قرمز بورس در اولین روز پاییز ۱۴۰۲

اقتصاد ۱۰۰- شاخص کل بورس با کاهش ۲ هزار و ۸۵۱ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۱۸ هزار و ۳۶۱ واحدی قرار گرفت.

رخ قرمز بورس در اولین روز  پاییز ۱۴۰۲

امروز شنبه (۱ مهر) در ابتدای بازار  شاخص کل بورس با رشد ۵۲۰ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۲۱ هزار و ۷۳۳ واحدی قرار گرفت. در انتهای بازار هم شاخص کل بورس با کاهش ۲ هزار و ۸۵۱ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۱۸ هزار و ۳۶۱ واحدی قرار گرفت.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم  هزار و ۸۸۹ میلیارد تومان رسید. حکشتی، فارس و شپنا سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و تکاردان، شستا و حکشتی سه نماد پرتراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن با اُفت ۱۰ واحدی روی پله ۷۲۱ هزار و ۷۸۹ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۳ هزار و ۶۲۰ میلیارد سهم به ارزش  هزار و ۸۸۹ میلیارد تومان رسید.

برترین گروه صنعتی بورس

امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۳۵۶ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین شیمیایی و فلزات اساسی در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس

وپارسار ۲، افران و و همای بیشترین ارزش معامله و نماد‌های وپارسار ۲، شستا و خودرو بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

اراد ۶۳، اراد ۸۹۴ و اخزا ۱۰۶۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های دی، خاور و ثبات بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.

Screenshot 2023-09-23 at 13-18-24 TSETMC . مدیریت فناوری بورس تهران

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما