خبر خوش برای باشگاه داران / پرداخت وام به باشگاه‌های خصوصی و متقاضیان ساخت اماکن ورزشی

اقتصاد ۱۰۰- رئیس ورزش و جوانان نهاوند از پرداخت وام و تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸ به باشگاه‌های خصوصی و طرح‌های ورزشی در این شهرستان خبر داد.

خبر خوش برای باشگاه داران / پرداخت وام به باشگاه‌های خصوصی و متقاضیان ساخت اماکن ورزشی

سلیمان جوانمردی گفت: به منظور حمایت از باشگاه‌های خصوصی در سطح شهرستان، توسعه زیرساخت‌های ورزشی توسط بخش خصوصی و ایجاد اشتغال در حوزه ورزش، اداره‌کل ورزش و جوانان استان همدان در قالب تبصره ۱۶ و ۱۸ اقدام به پرداخت وام و تسهیلات به باشگاه‌های خصوصی و متقاضیان اماکن ورزشی در تمامی رشته‌های ورزشی در سطح شهر‌ها و روستا‌های تابعه شهرستان نهاوند می‌کند.

او گفت: وام تبصره ۱۶ در دو مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان و ۳۰۰ میلیون تومانی با کارمزد ۴ درصدی به باشگاه‌های ورزشی خصوصی دارای پروانه فعالیت پرداخت می‌شود و کسانی که وام ۳۰۰ میلیون تومانی را دریافت می‌کنند، باید حتما برای یک نفر ایجاد اشتغال کنند.

رئیس ورزش و جوانان نهاوند گفت: تسهیلات تبصره ۱۸، هم برای تجهیزات و توسعه باشگاه‌های خصوصی و هم برای اجرا و احداث طرح‌ها و اماکن ورزشی در سطح شهرستان پرداخت می‌شود که در تبصره ۱۸ سود وام برای روستا‌ها ۴ درصد و برای شهر‌های نهاوند، گیان، برزول و فیروزان ۱۱ درصد است. 

جوانمردی گفت: وام‌های تبصره ۱۸ سقف ریالی نداشته و براساس میزان طرح است، اما وام‌های ۱۵۰ و ۳۰۰ میلیون تومانی تبصره ۱۶ محدود بوده و اولویت با متقاضیانی است که سریعا نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : رشد قیمت طلا در بازارهای جهانی و داخلی سکه را در نوسان نگه داشته و چشم‌ها را به تحولات بازار…

اخبار سلامت

سینما در سینما