اوضاع قرمز بورس ادامه دار شد + نمادها

اقتصاد ۱۰۰- شاخص کل بورس با ریزش ۱۴ هزار و ۸۰۹ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۱۵۳ هزار و ۳۹۵ واحدی ایستاد.

اوضاع قرمز بورس ادامه دار شد + نمادها

امروز چهارشنبه (۷ تیر) شاخص کل بورس با اُفت ۷ هزار و ۳۶ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۶۱ هزار و ۱۶۸ واحدی قرار گرفت. در انتهای شاخص کل بورس با ریزش ۱۴ هزار و ۸۰۹ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۱۵۳ هزار و ۳۹۵ واحدی ایستاد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۳ هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان رسید. «پارسیان»، «شپدیس» و «فارس» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «شهر»، «شپدیس» و «وبملت» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن با اُفت ۴ هزار و ۷ واحدی روی پله ۷۵۶ هزار و ۶۳۴ واحدی قرار گرفت.

همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۶ هزار و ۳۲۰ میلیارد سهم به ارزش ۳ هزار و ۴۵۰ هزارمیلیارد تومان رسید. شاخص فرابورس هم با اُفت ۱۶۵ واحدی روی پله ۲۷ هزار و ۶۲۱ واحدی ایستاد.

برترین گروه صنعتی بورس

امروز شیمیایی بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۶۸۵ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «خودرو» و «بانک ها» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس

سهام شرکت‌های واعتبار، ثامن، سیلام بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های شخارک، کرازی و پارسیان بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.

افزایش و کاهش قیمت در فرابورس

سهام شرکت‌های کشرق، غگلپا و سپیدار بیشترین افزایش قیمت و سهام حگهر، ریشمک و زاگرس بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس

افران، شپدیس و فملی ۲ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های کرازی، شستا و کرازی ۲ بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

ثبات، کارا و نوآفرین ۰۶ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های دی، ثبات ۲ و کارا ۲ بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.

 

وبگردی

ارسال نظر

 
  • ناشناس ارسالی در

    یه روز پسری در کلاس شادتر از همیشه بود. معلمش گفت علت چیست؟ گفت تازه جای پول پدرم را پیدا کرده ام. هر روز کمی از بر می دارم و پدرم هم متوجه نیست!

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما